Front officemedewerker Hoofddorp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:04

Lasca_1987 schreef:
Wat betreft de vakanties ben ik "afhankelijk" van mijn moeder die in het onderwijs zit en laat mij niet met mijn vader alleen thuis 2 weken dat is de grootste hel die je mij kan bezorgen.

Je bent 25, geen 15...

Je bent niet afhankelijk van papa en mama om op vakantie te gaan, niet gaan is ook een keuze en ik denk dat menig ouder het zou aanmoedigen dat de dochter school verkiest boven vakantie *\o/*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:06

Ik had waarschijnlijk van mijn ouders niet eens mee gemogen op vakantie wanneer ik voor die tijd nog geen stage had geregeld. TS is 25, dus zo afhankelijk als ze zelf wil zijn (en dat is blijkbaar heel erg afhankelijk).

Nog een tip voor TS: verschuil je niet steeds achter autisme. Je denkt dat je het hebt maar zolang er geen officiele diagnose is, is het gewoon iets waar je je nu achter verschuild. Als je het echt wilt weten of je autistisch bent, dan maak je een afspraak bij de dokter, maar het als excuus gebruiken terwijl je het uberhaupt niet eens zeker weet, vind ik not done.

Overigens hebben mijn beide broers officieel autisme en is de een cum laude geslaagd met louter achten en negens en heeft inmiddels zelfs zijn Masters in Science gehaald, en de ander heeft ook een fijne baan, dus het kan echt wel :)

Mear

Re: Front officemedewerker Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:15

TS je krijgt 11 bladzijdes met TIPS, de plekken komen je in je schoot geworpen om te bellen en dan heb je het lef om te zeggen waar Cayenne (die die plek je in je schoot worp) zich mee bemoeit? :wow: :wow:

Zoek het lekker allemaal in je upsie uit. Hoe ondankbaar kun je zijn!

En dan hou ik me echt nog netjes, want er gaan héle andere dingen door mijn hoofd op dit moment. Gadver wat kan slecht tegen mensen die continue alleen maar overal hulp voor nodig hebben, maar alles afketsen en dan zeggen waar ze zich mee bemoeien.

Wiow.. gewoon wow! :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:16

vuurneon schreef:
Lasca_1987 schreef:
Wat betreft de vakanties ben ik "afhankelijk" van mijn moeder die in het onderwijs zit en laat mij niet met mijn vader alleen thuis 2 weken dat is de grootste hel die je mij kan bezorgen.

Je bent 25, geen 15...

Je bent niet afhankelijk van papa en mama om op vakantie te gaan, niet gaan is ook een keuze en ik denk dat menig ouder het zou aanmoedigen dat de dochter school verkiest boven vakantie *\o/*

het is al betaald voor mij en 2 weken thuis blijven bij mn vader? Nou daar ga ik je niet hartelijk voor danken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:18

N0a schreef:
Lasca_1987 schreef:
Van het Wyndham een mail en binnen 10 werkdagen hoor ik meer.

Echter er is meer.. Over 5 weken zit ik nu in het Efteling Hotel.. welk hotel neemt mij nou aan? Ze hebben zeg 3 weken om mij in te werken. Vervolgens ga ik 2 weken op vakantie en kunnen ze me weer opnieuw inwerken. Ze zullen zeggen, voor jou iemand anders. Heb school gebeld maar de docente die ik nodig heb was niet op haar post.. morgen kan ik niet bellen, woensdag is zij er niet dus wordt pas donderdag.

Met zo'n houding als ik lees je in vorige posts kom je er ook niet hoor..
Bovendien, Efteling is toch niet het einde van de wereld? Je kunt zo op en neer naar je stage dan. Evt afspreken of je ook minder mag werken ivm vakantie. Dus dat je schappelijk bent en 2/3 dagen mee loopt in die 2 weken.. kaatsheuvel is nog gewoon in Nederland, kan je makkelijk met OV 2/3 dagen op en neer reizen. Als je stage en studievertraging hier vanaf hangt, dan zou ik mezelf maar eens een schop onder de kont geven en wat gaan doen. Want zo kom je er niet in het leven..

Ja ik ga vakantie vieren in het hotel waar ik stage loop _O-

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:19

Je bent 25, woont nog thuis, hebt geen opleiding, geen baan, geen stage. En dan vind je vakantie belangrijker? Denk alsjeblieft na zeg.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:20

Maar je gaat er nu al bij voorbaat vanuit dat ze je niet willen aannemen omdat je twee weken met vakantie gaat. Waarom niet gewoon afwachten en het bij het sollicitatiegesprek bespreken? Als je tot 10 november moet heb je nog behoorlijk wat tijd om stage te lopen, ook met twee weken vakantie.
Misschien kan je in de weekenden of avonden wat extra diensten draaien waardoor je toch genoeg uren maakt.

Beetje jammer om nu al bij de pakken neer te gaan zitten.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:20

Waar gaan je cavia's heen als je op vakantie gaat? Ik mag hopen niet mee naar het hotel waar je hoopt (of neen, "wil" was het zeker) stage te lopen later?

Pinto ik kan me een uitspraak van TS herinneren (denk ik) waarin ze aangaf niet meer als fulltime te kunnen werken. Ze moet thuis nog voor haar dieren zorgen nl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:22

Traiectum schreef:
Je bent 25, woont nog thuis, hebt geen opleiding, geen baan, geen stage. En dan vind je vakantie belangrijker? Denk alsjeblieft na zeg.

ik heb wel een opleiding en so what dat ik nog thuis woon? mijn zus woont ook nog thuis

Anoniem

JoAnn schreef:
Waar gaan je cavia's heen als je op vakantie gaat? Ik mag hopen niet mee naar het hotel waar je hoopt (of neen, "wil" was het zeker) stage te lopen later?

Pinto ik kan me een uitspraak van TS herinneren (denk ik) waarin ze aangaf niet meer als fulltime te kunnen werken. Ze moet thuis nog voor haar dieren zorgen nl.

Waar mijn cavia's heen gaan, gaat jou dus echt niks aan... _/-\o_

friendly

Als je 25 bent kan je ook alleen in je moeders huis zitten hoor, als je vader zo erg is. Geef jezelf gewoon even een SCHOP onder je .. en DOE wat! Je bent geen 12 die overal nog hulp bij nodig heeft dus doe eens wat met de tips die al 11 pagina's gegeven worden ipv te zeuren.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:23

Ts ik denk dat je je school en stage beter even laat voor wat het is en eens naar hulp voor jezelf gaat zoeken, want zoals jij denkt, doet en reageert op jouw leeftijd is gewoon niet normaal. Dan heb je of een verschrikkelijk harde stamp onder je gat nodig, of je moet eens heel ernstig bij jezelf gaan stilstaan.

En dat bedoel ik niet gemeen maar heel serieus. Ik zie jou echt niet functioneren in een beroep als dit of werk vinden, zelfs al zou je nog een stage kunnen vinden(of met jouw mentaliteit waarschijnlijk eerder aanboden krijgen met een strikje er rond door je school). Er zal voor jou dan àltijd wel iets op je weg komen waar je wéér problemen mee gaat krijgen. Je hebt gewoon nul flexibiliteit en nul oplossingsgericht vermogen in je lijf, en als je daar niet aan gaat werken dan gaat dat je altijd overal heel erg blijven hinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:24

JoAnn schreef:
Ik denk dat het met stagiaires net andersom werkt : het bedrijf moet jou willen, niet andersom. Een vertraging van een half jaar is op zich niks, tenminste, dat vinden sommigen. Maar jij kon inmiddels al bijna afgestudeerd zijn als arts en hikt nu aan het begin van een opleiding alweer tegen vertraging aan. En dat kost jouw ouders en de maatschappij een bom geld. Ik kan begrijpen dat men voor mensen met jouw instelling het systeem van studiefinanciering hervormd heeft, gelukkig maar!

Heb je al een afspraak staan bij de huisarts inmiddels?

Beetje jammer dat jij mij met die andere studenten vergelijkt. Je weet niet eens waarom ik nu pas de opleiding doe 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:25

Kwanyin schreef:
Ts ik denk dat je je school en stage beter even laat voor wat het is en eens naar hulp voor jezelf gaat zoeken, want zoals jij denkt, doet en reageert op jouw leeftijd is gewoon niet normaal. Dan heb je of een verschrikkelijk harde stamp onder je gat nodig, of je moet eens heel ernstig bij jezelf gaan stilstaan.

En dat bedoel ik niet gemeen maar heel serieus. Ik zie jou echt niet functioneren in een beroep als dit of werk vinden, zelfs al zou je nog een stage kunnen vinden(of met jouw mentaliteit waarschijnlijk eerder aanboden krijgen met een strikje er rond door je school). Er zal voor jou dan àltijd wel iets op je weg komen waar je wéér problemen mee gaat krijgen. Je hebt gewoon nul flexibiliteit en nul oplossingsgericht vermogen in je lijf, en als je daar niet aan gaat werken dan gaat dat je altijd overal heel erg blijven hinderen.

Heel knap dat je dat kan zeggen, je kent mij niet eens in Real Life 8)7

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:26

Lasca_1987 schreef:
Traiectum schreef:

ik heb wel een opleiding en so what dat ik nog thuis woon? mijn zus woont ook nog thuis

Ok, blijkbaar moet voor jou echt alles uitgespeld worden: je hebt geen opleiding afgemaakt. En so what? Je hebt op dit moment helemaal niets, geen enkele toekomst, en in plaats van er alles aan te doen om je situatie te verbeteren ga je lekker op vakantie. Ik kan er ontzettend kwaad om worden dat ik voor uitvreters zoals jij studiefinanciering en 40 jaar bijstand kan gaan betalen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:26

Je antwoorden in dit topic zeggen anders meer dan genoeg hoor :) .

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:27

Traiectum schreef:

Antwoord, op denk alsjeblieft na zeg....: "Dat kan ik niet, dat wil ik niet..."

TS duidelijk geen enkele motivatie, ouders die blijkbaar ook geen schop onder d'r achterste uitdelen en haar aan het werk zetten.
Tja, gaat hem dus niet worden op zo'n manier.

TS realiseer je je wel, dat met het verknallen van je opleiding je je hele leven aan het vergooien bent?
De kans op een baan, de kans op ooit een eigen flatje.
En dat door je eigen onwil, want je toont geen enkel zinvol initiatief.
Wat voor toekomst zie je nou eigenlijk voor jezelf? Wees eens eerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:27

Traiectum schreef:
Ok, blijkbaar moet voor jou echt alles uitgespeld worden: je hebt geen opleiding afgemaakt. En so what? Je hebt op dit moment helemaal niets, geen enkele toekomst, en in plaats van er alles aan te doen om je situatie te verbeteren ga je lekker op vakantie. Ik kan er ontzettend kwaad om worden dat ik voor uitvreters zoals jij studiefinanciering en 40 jaar bijstand kan gaan betalen.

En jij gaat nu heel snel je brutale bek houden! -:(-

vakantie is betaald klaar uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:28

Sjolvir schreef:
Traiectum schreef:

Antwoord, op denk alsjeblieft na zeg....: "Dat kan ik niet, dat wil ik niet..."

TS duidelijk geen enkele motivatie, ouders die blijkbaar ook geen schop onder d'r achterste uitdelen en haar aan het werk zetten.
Tja, gaat hem dus niet worden op zo'n manier.

TS realiseer je je wel, dat met het verknallen van je opleiding je je hele leven aan het vergooien bent?
De kans op een baan, de kans op ooit een eigen flatje.
En dat door je eigen onwil, want je toont geen enkel zinvol initiatief.
Wat voor toekomst zie je nou eigenlijk voor jezelf? Wees eens eerlijk.

dat kan ik niet / dat wil ik niet.. ik heb nooit gezegd dat ik niet wil! Maar dat dringt niet tot jullie botte hersens door ja! En jullie hebben mij lekker boos, dus normaal reageren zit er niet meer in! -:(-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:29

Je bent net een klein kind zeg...
jemig..

Je docenten zouden dit eens moeten lezen.. die lachen je vierkant uit denk ik...

En vakantie hebben in het park waar je stage loopt kan prima! :j
Heb ik ook gedaan, geweldig!

Maar je bent een grote aansteller...
Met deze instelling gun ik jou niet eens een stageplek...
Mensen doen dan meer moeite voor jou dan jij voor hun.

je kreeg notabene een plek in handen gegooid door cayenne!
En dan ga je nu zo lelijk tegen dr doen?

Misschien is het tijd dat jij eens volwassen gaat worden??
En op deze manier kom jij later ook NIET aan een baan....

En dan ook nog verschuilen achter autisme....t zijn geen zwakbegaafden ofzo hoor..
Ook autisten kunnen PRIMA een opleiding afronden!
Jij doet alsof ze niets kunnen en alles je belemmert...
Je hebt die diagnose nog niet eens gekregen... My gosh...

En nu ga je nog lelijk schelden?
Doe eens normaal joh...
Zal ik dit topic even doorspelen naar de Efteling? Weet je zeker dat ze je daar niet willen... Wat een grof taalgebruik zeg :=
Lasca_1987 schreef:

Ennuh..

ook zal je boze gasten krijgen aan de balie, reageer je dan ook zo? :)
leer hiervan en reageer normaal.
ik zit zelf in de toerisme, en echt waar.. jij komt er niet op deze manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:30

Ik loop stage in het hotel en vier vakantie in het hotel. Nu duidelijk?????

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:32

Lasca_1987 schreef:
Ik loop stage in het hotel en vier vakantie in het hotel. Nu duidelijk?????

Was mij wel duidelijk hoor.

Moet geen probleem zijn toch? :)
Ik heb een aantal weken in de Efteling gezeten voor mn opleiding.. En jep, in diezelfde tijd 5 dagen vakantie gehad!
En leuk dat het was! Mn familie kon lekker genieten van kortingen en ingekorte wachttijden! :D

Laat de Efteling dit maar niet lezen....
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 24-06-13 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:32

Dat mensen uberhaupt nog moeite doen voor zo iemand. Echt, die komt er vanzelf wel achter. En je dan verschuilen achter een diagnose die niet eens gesteld is, maar door je moeder vermoed wordt. Mijn god, dit soort mensen hebben zon vreemd beekd van onze samenleving...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:34

TS, ken je de term "slachtofferrol"??? Ik zou eens stoppen met het zoeken naar excuses, stoppen met het leggen van alle schuld buiten jezelf en jezelf eens een flinke por onder je eigen achterste geven.
Daar ga een stuk leuker leven mee krijgen!

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:34

Jolliegirl schreef:
Je bent net een klein kind zeg...
jemig..

Je docenten zouden dit eens moeten lezen.. die lachen je vierkant uit denk ik...

En vakantie hebben in het park waar je stage loopt kan prima! :j
Heb ik ook gedaan, geweldig!

Maar je bent een grote aansteller...
Met deze instelling gun ik jou niet eens een stageplek...
Mensen doen dan meer moeite voor jou dan jij voor hun.

je kreeg notabene een plek in handen gegooid door cayenne!
En dan ga je nu zo lelijk tegen dr doen?

Misschien is het tijd dat jij eens volwassen gaat worden??
En op deze manier kom jij later ook NIET aan een baan....

En dan ook nog verschuilen achter autisme....t zijn geen zwakbegaafden ofzo hoor..
Ook autisten kunnen PRIMA een opleiding afronden!
Jij doet alsof ze niets kunnen en alles je belemmert...
Je hebt die diagnose nog niet eens gekregen... My gosh...

En nu ga je nog lelijk schelden?
Doe eens normaal joh...
Zal ik dit topic even doorspelen naar de Efteling? Weet je zeker dat ze je daar niet willen... Wat een grof taalgebruik zeg :=
Lasca_1987 schreef:

Ennuh..

ook zal je boze gasten krijgen aan de balie, reageer je dan ook zo? :)
leer hiervan en reageer normaal.
ik zit zelf in de toerisme, en echt waar.. jij komt er niet op deze manier.

Haha echt hè. Nul inlevingsvermogen. Succes ermee.
Gaat je vast lukken met moeilijke gasten. :+