Ik word echt GEK van het wachten op reacties.. En van het thuis zitten

Wil potverdorie aan het werk.. Mijn baas zou vandaag bellen maar heb dus nog niks gehoord..

Pfft..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Ik geloof ook niet dat mensen erg beledigd zullen zijn als je ze verkeerd benoemd, als de namen voor beide geslachten kunnen.
Marcella schreef:_Nancy schreef:Ga ik wel huishoudelijk hulp doen.. Ben het thuis zitten écht beu!!
Zorg dan wel dat je dichtbij huis doe, want cao vvt geeft voor woon-werk verkeer geloof ik maar 0,08 per km.
Wendy schreef:_Diesel schreef:Zou sowieso een kopje referenties maken op je CV, en misschien kan ze ook een brief voor je schrijven mocht daar ooit naar gevraagd worden. Ben er inmiddels wel achter dat het hebben van connecties erg veel voor je kan doen, dus ik probeer er nu ook maar gebruik van te maken. Zeker doen!
Ik lees af en toe mee in dit topic, niet omdat ik zelf op zoek ben, maar meer omdat ik wellicht iemand soms kan helpen.
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar toen ik zelf aan het solliciteren was (3 jaar geleden) was het eigenlijk not done om referenties zomaar op je CV te noemen. Daarom had ook vrijwel iedereen referenties op aanvraag. Zodat je er zelf ook nog wat controle over hebt wanneer die mensen worden gebeld/gemaild over jou, en ze niet om de haverklap worden lastig gevallen. Zodat je ze ook even zelf kunt inseinen op het moment dat ze bijvoorbeeld een telefoontje over jou kunnen verwachten.
Connecties gebruiken deed ik meer door bijvoorbeeld te noemen in een brief dat ik met een bepaalde persoon gesproken had.
Maar wellicht heb je hier niets aan, maar zelf zou ik niet zomaar referenties in mijn cv plaatsen.
Citaat:Wat voor functie ga je bekleden?