Soleado schreef:Hoe gaat ie hier?
Zoals ik hier in het begin verteld heb ben ik dus afgelopen keer gezakt voor mijn afstuderen en dat heeft er toch erger ingehakt dan ik oooooit had kunnen denken. Ik heb even het stukje gekopieerd uit een ander topic, maar misschien dat jullie raad weten.
Pff, ik zit er ECHT helemaal doorheen door dat gedoe van het afstuderen. Ik kan mezelf er niet meer toe zetten om ook maar iets voor school te doen en wanneer ik op school rondloop word ik spontaan misselijk en zou ik zo kunnen kotsen. Ik heb amper plezier meer in andere dingen want denk alleen nog maar aan het afstuderen wat mislukt is, en als ik daaraan denk word ik weer misselijk en kan ik zo gaan huilen. Ik heb ook totaal geen ritme meer. Dit klinkt wel heel dramatisch, maar dat is het ook. Iemand nog tips!?
Poe, dat is wel heftig. Ik denk dat we hier allemaal wel mee kunnen praten over 'afstudeerstress', in mindere of meerdere mate.
Ik heb zelf een burn-out gehad vorig jaar, omdat het me ook allemaal te veel werd. Toen heb ik 10 maanden thuisgezeten en nu ben ik weer aan het werk, en ben nu zeer gemotiveerd. Afstuderen is een hele bevalling, maar wat de andere al zeggen, tot nu toe heb je ook alles gedaan en is het ook allemaal gelukt, dus dan lukt het laatste kleine stukje ook!!! Afstuderen is zwaar, maar we komen er wel. Ik hoop dat aan het einde van dit schooljaar een hoop Bokkers uit dit topic blij zijn met het diploma in hun hand
Straks heb je de rest van je leven nog plezier van je diploma!
Ik baal een beetje, want ik moet dit weekend nog allemaal dingen doen voor mijn stage, helaas. Heb de afgelopen week lekker rustig aan gedaan. Ik heb meer zin om te gaan paardrijden