duurt dus zeker tot 4 uur

heb maar een extra broodje gekocht, op dat wat ik mee had ging ik niet overleven!
ik vind bscw best fijn werken

Heb nog niets te mopperen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milatje schreef:Ik heb ook klasgenootjes die dat doen Lente. Zij deden het met name meer gericht op wetenschappelijk onderzoek. Veel werk, maar als je dat leuk lijkt en je dat aan kan naast je studie kan het wel leuk zijn.
Hier ook haat aan SIS Mixje90. Studiepunten van mijn 2e jaar mis ik nog terwijl ik nu anderhalfjaar verder ben. Heel vervelend...
Roosters wisselen hier op zich niet zo veel, maar baal wel van 2 hoorcolleges die van vrijdag naar maandag zijn verplaatst waardoor ik 7 klokuren moet gaan wachten op deze colleges... En ik had mijn werk inderdaad ingepland.. Pff..
Hier een leuke dag gehad, en morgen een lekker dagje vrij.Ik ga morgen maar eens even de literatuur doornemen en de studiehandleiding.
Mixje90 schreef:milatje schreef:Ik heb ook klasgenootjes die dat doen Lente. Zij deden het met name meer gericht op wetenschappelijk onderzoek. Veel werk, maar als je dat leuk lijkt en je dat aan kan naast je studie kan het wel leuk zijn.
Hier ook haat aan SIS Mixje90. Studiepunten van mijn 2e jaar mis ik nog terwijl ik nu anderhalfjaar verder ben. Heel vervelend...
Roosters wisselen hier op zich niet zo veel, maar baal wel van 2 hoorcolleges die van vrijdag naar maandag zijn verplaatst waardoor ik 7 klokuren moet gaan wachten op deze colleges... En ik had mijn werk inderdaad ingepland.. Pff..
Hier een leuke dag gehad, en morgen een lekker dagje vrij.Ik ga morgen maar eens even de literatuur doornemen en de studiehandleiding.
Bij mij staan alle cijfers van een project van 12 punten, maar de 12 punten staan er niet. En ze willen bij ons dat je je in gaat schrijven voor je vakken in sis... 1 grote onoverzichtelijke bende is dat.