Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

echt nie!
) foxy80 schreef:Paan, zag in een ander topic voorbijflitsen dat er iemand bij jou is gestart?
foxy80 schreef:Hi Ariabombarie, zie je post pas nu dat je uit de buurt komt!
Nou, met 32 al oud? Ik heb dezelfde leeftijd en probeer dat idee vooral buiten de deur te houden, maar als je gaat solliciteren is het altijd wel iets hé. Na een gesprek was de feedback 'dat men mij niet in een commerciële omgeving zag". PARDON? Ik heb mijn eigen webwinkel![]()
Nu heb ik een tijdelijke baan in Antwerpen (iemand zwanger vervangen) tot 7 juli als afdelingsassistente, alleen is het hier zo rustig....
Paan, zag in een ander topic voorbijflitsen dat er iemand bij jou is gestart?
Tinkels schreef:foxy80 schreef:Hi Ariabombarie, zie je post pas nu dat je uit de buurt komt!
Nou, met 32 al oud? Ik heb dezelfde leeftijd en probeer dat idee vooral buiten de deur te houden, maar als je gaat solliciteren is het altijd wel iets hé. Na een gesprek was de feedback 'dat men mij niet in een commerciële omgeving zag". PARDON? Ik heb mijn eigen webwinkel![]()
Nu heb ik een tijdelijke baan in Antwerpen (iemand zwanger vervangen) tot 7 juli als afdelingsassistente, alleen is het hier zo rustig....
Paan, zag in een ander topic voorbijflitsen dat er iemand bij jou is gestart?
Nu wil ik niet banketstaaf doen Foxy, maar als je op je werk net zo bent als met je webwinkel.. dan zou ik je niet aannemen!