Blingh schreef:annastasia schreef:Zo'n baan? of een baan waar je mag internetten?
Zo n baan
We zoeken nog mensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NenaC schreef:hier ook een afwijzing. er hadden 60 mensen gereageerd en zit niet bij de eerste selectie.
Poeh he, wat een aantal. Kun je nagaan hoeveel mensen een baan zoeken, en over een maand(je) komen daar ook nog alle afgestudeerde bij.
xDramaQueen schreef:NenaC schreef:hier ook een afwijzing. er hadden 60 mensen gereageerd en zit niet bij de eerste selectie.
Poeh he, wat een aantal. Kun je nagaan hoeveel mensen een baan zoeken, en over een maand(je) komen daar ook nog alle afgestudeerde bij.
Mijn dtp sollicitatie spant de kroon met 214 reacties over heel nederland.. mensen hadden zelfs bij de sollicitatie gezegd dat ze bereid waren met de caracan op het industrie terrein te slapen
xDramaQueen schreef:NenaC schreef:hier ook een afwijzing. er hadden 60 mensen gereageerd en zit niet bij de eerste selectie.
Mijn dtp sollicitatie spant de kroon met 214 reacties over heel nederland.. mensen hadden zelfs bij de sollicitatie gezegd dat ze bereid waren met de caracan op het industrie terrein te slapen
PPPeet schreef:Lijkt me wel apart om te solliciteren via de telefoon. Had je bij je sollicitatie bijvoorbeeld ook een foto meegestuurd Lolleke?
Horsesandme schreef:Ik Meld mij ook weer. In nummer 5 heb ik al wat mee gepost. Maar had uiteindelijk een baan gevonden in een tuincentrum. Helaas was dit totaal niet mijn ding. Ik ging steeds met tegenzin naar mijn werk en dat merkte ze daar uit eindelijk ook. In mijn proeftijd toen besloten dat t voor beide partijen beter was als ik stopte.
Ik werk nog wel als oproepskracht in een Magazijn van een speelgoed winkel. Maar ben wel weer opzoek naar een fulltime baan.
Ik heb mijn diploma diermanagment mbo niveau 4.
Horsesandme schreef:Naja ik heb 2jaar ervaring in de dierverzorging. Heb vooral gewerkt met apen. Was heel leuk!!
Het liefst zou ik weer iets willen in de dierverzorging. Maar ik sta op t moment ook open voor een andere baan. Ik heb alleen nog geen idee in welke richting. Vind t zo moeilijk...