Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:Inderdaad, economie stort in en daardoor ook de arbeidsmarkt en daardoor veel gedwongen huizen verkopen en daardoor nog meer dalende huizenprijzen. Jottem! Wat een heerlijke tijd om net je baan te verliezen!
Arabesk schreef:Farma wat? Farmaceutische industrie? Hmm Solvay in Weesp is vorig jaar opgeheven (stink amerikanen hebben de boel opgedoekt) en Organon is natuurlijk ook al zo goed als dood...
Dit klinkt ook al weer vrolijk:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... baan.dhtml
81.000 minder vaste contracten dan vorig jaar
Nee joh die huizenmarkt komt er wel weer bovenop zo
Astaloca schreef:ruitje schreef:Pfoei.... Ik had eerst ook een heel erg nette rustige opmaak van mijn CV, heb nu als watermerk( dus dan zie je het heel erg licht op de achtergrond) een bewerkte foto van mezelf gedaan. Ik denk, dan zien mensen dat ik handig ben, creatief, goed met pc's en val ik misschien toch net even wat meer op. Wat hebben jullie aan je cv gedaan om op te vallen?
Ehm.. eigenlijk heb ik nog weinig heb hem vooral heel netjes en georganiseerdmet een aantal lijnen er tussen.. watermerk heb ik ook aan gedacht of een omlijning
is toch net iets anders! Heb weer een sollicitatie de deur eruit gedaan.. wat écht bij me past. Hoop dat ik daar door kom!