Nou ik ben weer een beetje bekomen, wat een dag zeg.
Heb vandaag de grootste blunder begaan op schoolgebied zo'n beetje.
Om 8.40 kwam ik aan bij de tentamenhal, kijk op het bord in welke zaal we hebben. Zie ik dat we een heel ander tentamen hebben dan ik dacht! Gelukkig wel allebei openboek, maar ik had dus niet de juiste boeken, aantekeningen etc meegenomen! Ik ben toen als een gestoorde weer op de fiets gesprongen en naar mijn kamer gereden. Dit is alleen zo'n 25 min fietsen normaal, en dan zou ik dus 50 min onderweg zijn en ik geloof dat je tot ongeveer een kwartier na de begintijd mag binnenkomen. Ik heb gefietst voor mijn leven en om 9.15 kwam ik de tentamenhal weer inlopen. Tjonge jongen het zweet liep me over de rug. Ik was gelukkig wel vrij rustig en ben het tentamen (MC) gaan maken. Je moest alleen heel veel opzoeken en aan het eind zat ik dus wel een beetje in tijdnood dus 3 vragen heb ik een beetje op de gok, zonder feiten na te kunnen zoeken, in moeten vullen. Tijdens de toets nergens last van, maar daarna komt de klap natuurlijk. Dus heb ff heel zielig in een parkje mijn moeder gebeld. Daarna naar de markt en een lekkere lunch voor mezelf gekocht en spul voor vandaag en morgen om lekker te kunnen koken..
Ben nu wel helemaal kapot dus duik zo mijn bedje even in