Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hahaha zal wel anders ga je elkaar niet zoeken 

Alleen als ik echt niets hoef te doen op een dag en ik écht de slaap nodig heb xD
Nou moet k misschien naar andere instructeur/instructrice 

wwr schreef:Ik heb geluk, ik had met Fox altijd op maandag les (en woensdag viertal en donderdag rijvereniging met Fox en Kuna) maar ik kon gelukkig mijn les van maandag verzetten naar vrijdag.
Anders had ik ook niet meer kunnen lessen..
Het is in ieder geval wel leuk geworden
Lekker
Hebben beneden alleen koffiezetapparaat en ze vond het wel handig als ik dat boven had! wwr schreef:Ik heb geluk, ik had met Fox altijd op maandag les (en woensdag viertal en donderdag rijvereniging met Fox en Kuna) maar ik kon gelukkig mijn les van maandag verzetten naar vrijdag.
Anders had ik ook niet meer kunnen lessen..

Had wel als voordeel dat het 's avonds aan eind van de dag lekker rustig was, want iedereen kwam tussen 2 en 6 xD (en missch. ook wel ervoor maar toen was k er nog niet)
Dat had k nog nooit gezien
Was wel mooie beest
Tan-kleur xD 

Een dooie muis zou ik nog erger vinden
als ie een dooie muis in zn kraag/nek had zitten 

je komt er echt alle types personen tegen 
) Vervolgens heel banketstaaf met de uiteindelijke conclusie dat ze die kaas dan toch niet wilde
Dus ik iemand van de leidinggevende roepen die toevallig in de buurt was, die haalde t eraf. Nou toen was ze dus vergeten de bananen ofzo te wegen, duurde natuurlijk ook weer een tijd voordat ze eindelijk terug was, vervolgens wil ze gaan pinnen, gaat ze heel sloom dr pinpas zoeken, dan dr pas in de automaat, naar beeldschermstaren en sloom de pincode intoetsen, waarna ze echt 10 minuten naar de kassa-bon staat te staren voordat ze gaat inpakken
)