ik fietste ook altijd 35 min heen en terug dus ik zie het probleem niet zo.. om een uur te doen wat je leuk vindt?
En ik vind reizen op zich wel leuk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
1234 schreef:Ja ik vind reizen niet zo erg, als het maar niet te veel overstappen is, dan ga ik vaak stressen xD
Maar dit is met 1 overstap. Alleen als k met de bus ga dan ga ik wel op stal omkledenHeb geen zin om te bestudeerd te worden door busreizigers
En al helemaal na het paardrijden ruik je naar paard
Normaal heb ik er geen probleem mee, ik fiets ook gewoon met paardrijkleren, maar in een dichte bus niet xD
Never_Mind schreef:Ik zou er zelf niet zo;n probleem mee hebben als iemand dat zou doen denk ik.1234 schreef:Ja ik vind reizen niet zo erg, als het maar niet te veel overstappen is, dan ga ik vaak stressen xD
Maar dit is met 1 overstap. Alleen als k met de bus ga dan ga ik wel op stal omkledenHeb geen zin om te bestudeerd te worden door busreizigers
En al helemaal na het paardrijden ruik je naar paard
Normaal heb ik er geen probleem mee, ik fiets ook gewoon met paardrijkleren, maar in een dichte bus niet xD
Haha, k zat maandag ook ff in de stationshal in Amersfoort, zag ik ook iemand langs lopen in rijkleding compleet met jodphurs en chaps aan
Maar ik zou het zelf ook niet snel doen
Anoniem schreef:dressagelady schreef:Ik heb 2 verzorgsters die 2x in de week lekker longerendaarnaast rijd vriendin van mij ook gewoon
Ik ga ook heen en weer hoor als ik een dagje vrij ben, zit dan in totaal 4 uur in de trein op een dag haha
Je kab dan die uren dat je In de trein zit gebruiken om te leren