Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

patatkraam

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:36

Wat reageer je geagiteerd? :')

ik fietste ook altijd 35 min heen en terug dus ik zie het probleem niet zo.. om een uur te doen wat je leuk vindt?

En ik vind reizen op zich wel leuk

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:37

Het is op zich wel langer dan een uurtje natuurlijk. :)

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 21:39

@patatkraam ...het is laat, heb gewerkt, het is 't einde van de week, het is weekend,.... meer smoezen heb ik niet meer :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:39

Ja ik vind reizen niet zo erg, als het maar niet te veel overstappen is, dan ga ik vaak stressen xD
Maar dit is met 1 overstap. Alleen als k met de bus ga dan ga ik wel op stal omkleden _O- Heb geen zin om te bestudeerd te worden door busreizigers _O- En al helemaal na het paardrijden ruik je naar paard :7 Normaal heb ik er geen probleem mee, ik fiets ook gewoon met paardrijkleren, maar in een dichte bus niet xD

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:40

Weekend zou juist contra moeten werken! :D

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 21:41

mmm nee hoor, dan zijn mijn hersenen niet meer actief :+ :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:42

haha de hersencellen staan op slaapstand O:) Heb daar ook last van :')

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:44

nathalie_v schreef:
@patatkraam ...het is laat, heb gewerkt, het is 't einde van de week, het is weekend,.... meer smoezen heb ik niet meer :+

Prima maar je reactie was een beetje apart. :Y)

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:44

mijn hersenen worden nu wakker yaay :')

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:47

1234 schreef:
Ja ik vind reizen niet zo erg, als het maar niet te veel overstappen is, dan ga ik vaak stressen xD
Maar dit is met 1 overstap. Alleen als k met de bus ga dan ga ik wel op stal omkleden _O- Heb geen zin om te bestudeerd te worden door busreizigers _O- En al helemaal na het paardrijden ruik je naar paard :7 Normaal heb ik er geen probleem mee, ik fiets ook gewoon met paardrijkleren, maar in een dichte bus niet xD

Haha, k zat maandag ook ff in de stationshal in Amersfoort, zag ik ook iemand langs lopen in rijkleding compleet met jodphurs en chaps aan :')
Maar ik zou het zelf ook niet snel doen :n

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:48

Never_Mind schreef:
1234 schreef:

Haha, k zat maandag ook ff in de stationshal in Amersfoort, zag ik ook iemand langs lopen in rijkleding compleet met jodphurs en chaps aan :')
Maar ik zou het zelf ook niet snel doen :n
Ik zou er zelf niet zo;n probleem mee hebben als iemand dat zou doen denk ik. :')

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:50

Nee, heb er verder ook geen problemen mee, moeten ze zelf weten...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 22:05

Hahah ik heb dr ook geen probleem mee als een ander t doet, maar zou t zelf nooit doen :))
Ik denk ook niet als ik door de binnenstad zou moeten fietsen xD Moest thuis altijd door een rustige woonwijk, 5-10 minuutjes fietsen O:) dan vind k t geen probleem xD
K zie wel vaker ook in de winkel mensen met complete paardrijkleding aan O:)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 23:32

Huisdieren mis ik doordeweeks ook niet echt (hond+kat) genoeg te doen en ik vind het wel fijn dat ik de hond niet hoef uit te laten etc :P Heb je in het weekend vaker zin om een stuk te wandelen. En het is altijd wel leuk om ze weer te zien eind van de week.
Paard wat ook aan huis staat kan ik nou ik niet zeggen dat ik het enorm mis..Doordat het rijden + concoursen op een lager pitje staan vind ik het ook iets minder leuk om te trainen. Verder weet ik dat ze door de mensen thuis prima verzorgd wordt. Na lang wikken en wegen en tegen mijn standpunt in ben ik dan toch ook opzoek naar een (ervaren!) bijrijdster..

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 06:55

Ik heb dan in het weekend juist wel zin om lekker te gaan trainen :P
Ik heb mn pony ook bij huis dus ik geef mn vader gewoon de opdracht hem doordeweeks een keer te longeren :')
Merkte het verschil wel heel goed (4 dagen stilstaan of tussendoor 1x longeren), anders ben ik 2 dagen bezig om hem weer los te krijgen. Kom ik dus nog maar 1 dag echt aan rijden toe...
Nu blijft hij een stuk losser :)

De honden en katten mis ik ook niet echt. Maar ik ben wel blij als ik ze dan weer zie (zij ook trouwens :') )

heleen06

Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 07:01

Mijn paard staat ook aan huis, maar longeren hoef ik bij mijn ouders echt niet mee aan te komen. Ze hebben wel een tijdje met hem gewandeld 1x per week, maar meneer is nogal eigenwijs en trok zich op een gegeven moment los, dus dat is nu ook over.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 07:20

Mijn vader vindt het het ook gewoon leuk om te doen, dus dat scheelt :D
Vroeger reed hij ook gewoon op mn pony's als ik er dan een tijdje niet was, maar dat durft hij nu niet meer aan omdat hij er een paar jaar geleden flink hard is afgevallen waarbij hij héél veel geluk heeft gehad...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 08:36

Nee longeren laat ik ook echt niet doen door mijn ouders en rijden is helemaal uitgesloten..
Het is wel lastig zo, maar om nou elke week mijn instructrice a 30 euro erop te laten rijden wordt me ook te gek

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:03

Ja, dat kan ik me wel voorstellen...
Als ik die keuze zou moeten maken, had ik ook wel gekozen voor alleen die 3x in het weekend rijden :j
Bijrijder is voor mij dan weer uitgesloten, dat wil mn vader niet :P

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:10

Bijrijdster lijkt me voor jou wel een uitkomst dan idd Phylos.
Je pony alleen in het weekend volop trainen lijkt me ook niet echt goed.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 11:10

Ik heb 2 verzorgsters die 2x in de week lekker longeren :) daarnaast rijd vriendin van mij ook gewoon :j Ik ga ook heen en weer hoor als ik een dagje vrij ben, zit dan in totaal 4 uur in de trein op een dag haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 11:55

dressagelady schreef:
Ik heb 2 verzorgsters die 2x in de week lekker longeren :) daarnaast rijd vriendin van mij ook gewoon :j Ik ga ook heen en weer hoor als ik een dagje vrij ben, zit dan in totaal 4 uur in de trein op een dag haha

Je kab dan die uren dat je In de trein zit gebruiken om te leren ;)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:02

Mijn paarden kunnen niet meer bereden worden, in 't weekend doe ik ze dan poetsen en een stukje wandelen. De rest van de week zorgt m'n vader dat ze voldoende water hebben, ze staan trouwens 24/7 in de wei gewoon aan huis. Dus dat verzorgt zich verder zelf :Y)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:03

Anoniem schreef:
dressagelady schreef:

Je kab dan die uren dat je In de trein zit gebruiken om te leren ;)

Doe ik ook hoor :j wilde alleen even inhaken op de reactie van iemand die 1,5 uur reizen voor een uurtje rijden veel vond haha :D

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 12:15

Ja die uren gebruik ik ook altijd om te leren (of mailtjes te versturen etc.) Maar toch vind ik het altijd zo zonde van de tijd om te reizen...

Ondertussen ben ik mijn bio aan 't maken aangezien ik met een vriendin mee reis (eindelijk niet meer alleen op zondag :D ) en dat ik dan geen 'tijd' heb om 't te maken/leren.
over 3 kwartier kan ik dus weer richting de bus en ben ik rond etenstijd weer terug op mijn kamer.

Net met een vriendin naar de zeedijk geweest en heerlijk de hondjes uit gelaten!! Was even gezellig, had haar al 3 maanden niet meer gezien (ivm. verhuis/stage/school) dus het mocht wel weer eens!

Goede reis voor iedereen die vandaag weer terug gaat!