Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JENNx schreef:Nee, het is echt een kamer met rechte wanden, een redelijk hoog plafond, de exacte verhoudingen weet ik niet, maar reken maar wel dat het gewoon vierkant/rechthoekig is. En in één hoekje staat nog een gaskachel, maar die moet er nog uitgesloopt worden voor ik erin kom, want ik heb dus CV, en dan is dat hoekje ook vrij.
JENNx schreef:Stinkmodder, ik ben wel benieuwd naar een foto dan hoe je dat er allemaal in hebt gekregen.
Ik heb net met de huurder gebeld, ik kan er morgen al in wat hem betreft, maar ik heb gezegd dat ik er per 1 augustus in wil en dat vond de beste man allemaal hartstikke prima.Hij was net onderweg naar de kamer om de CV te installeren. OKEUJ.
Gittekit schreef:Pff, volgens mij wil ik niet weten hoe mijn koelkast op mn kamer er momenteel uitziet.Zou eigenlijk maandag al naar huis gaan, maar blijf nu tot morgenavond bij mn moeder... stonden al een tijdje aardbeien enzo in
NieneWiep schreef:Zo'n bedbank is idd heel handig, ik neem deze van Ikea:
Je kunt hem ook nog eens uitschuiven tot tweepersoonsbed, echt naast elkaar, dus dat tweede bed komt op precies dezelfde hoogte. En je hebt nog eens een hoop opbergruimte in die 3 lades. Echt ideaal.
Bonaire schreef:Ik zie dit topic nu pas! Ik ga ook naar Groningen. Heb al een kamer, op papier 15 m2, achter t UMCG waar ik Geneeskunde ga doen! (IBMG). Ga zo t topic even door voor handige tips. Maar.. zijn jullie allemaal eerstejaars?
MilleniumK schreef:Ik heb het topic nog niet helemaal doorgespit, maar als het er nog niet is, is het misschien leuk om een lijstje te maken? Met bijv; je naam, wat je gaat studeren en waar?
marjolein_el schreef:Vraagje: Ik was van het weekend in amsterdam en kwam daar dit tegen: http://www.nijlstaalconstructies.nl/upl ... ngen_3.jpg
Iemand die in dit soort woningen woont? Ik wil later graag op kamen maar als het op deze manier moet (dit was ook echt een stuk weg van het centrum!)... Vreselijk vond ik hetIk zat eerder te denken aan een leuk klein huisje in het centrum.. of is dat niet gebruikelijk?