Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
engel3 schreef:hallo,
in 1 van de eerst topic heb ik weleens mee gepraat, maar omdat ik mijn bedrijfje een poosje heb stilgelegd was ik even niet meer aanwezig,
nu gaat het weer kriebelen om er mee aan de gang te gaan, en ik dacht ik kom er maar weer eens in,
en ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen,
- in mijn onderschrift zie je mijn bedrijfje, helaas heb ik erg weinig klanten gehad waardoor ik er even mee gestopt ben,
-maar ik wil weer klanten gaan werven en ik vroeg me af hoe krijg ik meer bekendheid??
-ik zet vaak advertenties op marktplaats, en hier op bokt, maar ik krijg weinig respons,
-in de vorige jaren heb ik vaak op beursen gestaan, maar ook daarmee kreeg ik geen klanten,
-bij manege en pensionstallen is het vaak moeilijk om foldertjes of visitekaartjes neer te leggen,
omdat ze geen andere instructie binnen willen halen,
-ook ben ik al een tijdje op zoek naar een locatie [mag een bestaande locatie zijn] waar ik mijn bedrijfje meer vorm kan geven,
maar tot nu toe is er nog niks geschikts op mijn pad gekomen,
helaas zijn de financiën dusdanig dat ik geen hulp zoals marketing e.d. kan inschakelen om me op weg te helpen,
ik hoop dat jullie ideeën hebben,
pb me dan,
ik hoor graag van jullie,
groetjes Elge
Hilda79 schreef:Even bellen met kantoor waar je je moet gaan inschrijven Suelza dan weet je hoe zij het willen en kom je niet voor verassingen te staan.
Het is ook handig om alvast even in hun register te kijken of de naam die je wilt gaan voeren al voorkomt.