Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cornelie schreef:Leuk topic dit
Ik verkoop al zo'n 10 jaar (western)ruitersportartikelen via internet, deed voorheen ook mijn eigen site helemaal zelf. Sinds jan 2005 heb ik kvk/btw nr etc en toen wsa het nog een hobby naast mijn werk als accountant. 'Helaas' werd mn hobby wat te groot en sinds jan 2008 werk ik fulltime thuis. Het beheer van mijn site heb ik inmiddels uitbesteed aan http://www.integrace.nl en ik hoef alleen maar zelf de artikelen op de site te zetten en bij te houden etc. 2010 is zeer succesvol geweest, weer een verdubbeling van de omzet en ook mijn duitse webwinkel is in de lucht en draait zeer goed. Ik las wat over paypal, ik maak er al 6 jaar gebruik van ofzo en eigenlijk nooit problemen. Ik ontvang zo'n 10 betalingen per week via paypal en dat gaat prima. Kwa boekhouding doe ik ook alles zelf, ideaal![]()
2011 hoop ik wederom de omzet te kunnen verdubbelen, evt een franse webwinkel opstarten en een poging wagen om álles op de site te zetten, er staat nu nog maar zo'n 10 % van mn assortiment op... Ik vrees dan ook dat ik er dan wle een keer iemand bij moet hebben
Ik ben nu aan het kijken of Klarna/Afterpay wat is ( klanten kunnen dan betalen na ontvangst van de bestelling, zij betalen dan aan klarna/afterpay maar van hen krijg ik gegarandeerd uitbetaald). Iemand van jullie ervaring mee?
Hilda79 schreef:Dat is precies wat ik zoek. Heb nu Lightbox als idee maar dan wil ik hem dus intregreren in mijn eigen site layout en daar hangt het vast bij mij want dat snap ik dan weer niet.