Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vlaatjee schreef:Nou heb het rapport doorgelezen. Staan wel wat dingen in waarvan ik denk dat ik afgewezen zal worden. Dit is erg jammer, want in sommige dingen kan ik me niet helemaal vinden, maar dit zal zo wel ervaren zijn tijdens de testen. Ik ga hem gewoon opsturen en ik zie het wel wat ze er van vinden.
De testen van deel A heb ik prima gemaakt gelukkig. Maarja we zien het wel weer.. Baal er wel van..

En niveau 4 zal zozo wel niet lukken denk ik. Terwijl ik wel echt niveau 4 kan, heb al een niveau 4 opleiding achter de rug. Dus ik weet dat ik het kan, dat maakt het zo frustrerend.amanda2 schreef:Je rapport is 1 jaar geldig en je kan e ook naar andere korpsen opsturen,
als je wilt.
NieneWiep schreef:amanda2 schreef:Je rapport is 1 jaar geldig en je kan e ook naar andere korpsen opsturen,
als je wilt.
Dit klopt volgens mij niet, je mag 2 keer je rapport naar een korps opsturen, maar wordt je de 2e keer ook afgewezen dan mag je het jaar daarna weer helemaal overnieuw beginnen en is je rapport niet meer geldig. Zo is het bij mijn vriend gegaan in ieder geval.

Abercrombie schreef:De voorlichting stelt niet veel voor.. Beetje info en vragen stellen als je dat wilt.
Ze wrijfen er nog een keer in dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn is en dat je niet moet vergeten dat je ook veel op bureau verbalen aan het maken bent en dat je niet met 1x in de week zumba de sporttest gaat redden
Zo ging het iig bij mijn voorlichting zo'n beetje