Zullen we wel weer in hetzelfde vliegtuig zitten haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gittekit schreef:Okay ik zal het verhaal toelichten.
Ik was 14, had een vriendje. Vriendje zat buiten te huilen dattie zelfmoord ging plegen omdat ie niet tegen kots kon. Ik ben zo'n 13 x flauwgevallen, heb alles ondergekotst waarna vriend helemaal rechts alles heeft op staan zemen want mams mocht t niet weten. Nouja mams op de herrie af natuurlijk, mams stiekem toch lachen. Ik had die jongen naast me heulemaal ondergekotst en mezelf ook, dus hebben ze een deken over me heen gelegd en een trainingsbroek aangetrokken.Jongen naast mij was een vriend van vriendjelief, die indeed een jaar later toegaf dattie mij ten tijde van die foto ook wel heul leuk vond. Heb ik overigens vorig jaar ook nog iets mee gehad, maar beetje zelf verpest soort van.
Gittekit schreef:Nou hij riep allemaal dattie geen vriendin wilde, bladiebla. en dat ik maar gewoon met een ander moest zoenen. Nouja exvriendje was boos (daar heb ik nog 2 jaar mee gerommeld nadat t uit was), dus die stond om 5 uur s nachts voor de deur. Toen heb ik eigenlijk nogal impulsief (lees, dom) daar geslapen. Eerlijk tegen die jongen verteld, juh toen was t over.Maarrrr. hij smst laatste tijd weer. (hoopt dattie me nooit gaat googelen)