Jawel hoor, alleen engels & wiskunde niet maar dat is afwachten. Mag 2 5ven staan, heb 1 compensatie punt en mag 1 vak er nog uitgooien dus moet lukken hoop ik? De rest heb ik allemaal gehaald!
Pff iedereen is hier zo'n beetje lekker klaar met de examenss..
en welke loser heeft er dinsdag nog grieks ?
ik
Ik haal alles sowieso. Ik stond voor alles 7ens of 8en, en voor alles goed geleerd. Hoef me geen zorgen te maken
Anoniem
Geplaatst: 28-05-10 16:45
Joyyy14 schreef:
Jawel hoor, alleen engels & wiskunde niet maar dat is afwachten. Mag 2 5ven staan, heb 1 compensatie punt en mag 1 vak er nog uitgooien dus moet lukken hoop ik? De rest heb ik allemaal gehaald!
Komt vast goed
xxnienke94
Geplaatst: 28-05-10 17:06
idd nu kan je toch gewoon niet meer zakken !
wou dat ik nog zoveel motivatie had XD dan was ik misschien toch met wat hogere cijvers geslaagd, dan nu. (heb helemaal niets geleerd)
Anoniem
Geplaatst: 28-05-10 20:06
Wauw een heus klaag-topic Ben de eerste periode 2 maanden niet op school geweest, daarna heel veel ziek en afwezig geweest nog...
Gevolg: ik moet nu in iets meer dan een week tijd nog 5 boekverslagen maken, 5 culturele verslagen, 4 werkstukachtige dingen voor beeldende vorming, de eindopdracht (schilderij) voor BV, 2 achtergrondartikelen over de berlijnse muur, een verslag over Berlijn reis (vage opdracht, snap er geen hol van) + gedicht, en dan nog zo ongeveer alles voor CKV... Ooh en dan heb ik volgende week ook nog toetsweek... en ik moet voor volgende week nog een engels boek gelezen hebben..
Stel verder wel echt voor bijna alles een 8 afgerond... Maaaarr, motivatie is ver te zoeken en stressniveau is erg hoog op dit moment
Ik zit nu in 4 havo en.... volgend jaar weer. Genoeg reden dus om echt werkelijk NIKS uit te voeren, tot grote ergenis van m'n docenten. Ik heb er alleen maar lol in eigenlijk . Helaas zijn er ook nog dingen die ik wél moet doen en daar is dus vrijwel geeeen motivatie voor...
uhh ik had het over de leraar met die vriendin, en ik zij iets wat hij niet helemaal zou mogen horen en ik liep het lokaal in.. wist ik veel dat hij er al was, en toen flipte hij een beetje GA JE MAAR MELDEN.. IK HOEF JE DE KOMENDE 5 LESSEN NIET MEER TE ZIEN !! en toen zat ik gezellig 6 lessen lang in de time-out ruimte
Haha nou ik heet Anouk, ben 15 jaar, 4 havo dus, woon bovenin Noord Holland, heb een geweldig ponymonster (zie profiel) ennehm... wat wil je nog meer weten?
xMelissaa
Geplaatst: 28-05-10 21:40
haha ik ging gillen en toen heel hard lachen
en hoe ik het lokaal uit liep wil je al helemaal niet weten als het lopen was
oh jij ook en ik ben ook nog mijn laatste wiskundeles eruitgestuurd .. maar dat is weer een heel ander verhaal als iemand geintreseerd is wil ik het wel plaatsen
pff maandag weer..... mijn motivatie is ook erg ver te zoeken ik ga wel over met deze cijfers maat het kan me totaal niets meer schelen. ik ben blij als het vakantie is TL/HAVO
Laatst bijgewerkt door Lau op 28-05-10 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
xxnienke94
Geplaatst: 28-05-10 21:52
srry, ff vergeten te kijken wat voor richting doe je?