Zo ben ook weer thuis. Nederlands ging geweldig! Heb het nagekeken, nou daar werd ik errug vrolijk van! Biologie was echt waardeloos. Ik snapte echt bijna geen 1 vraag volledig. Natuurlijk wel gegokt of iets opgeschreven maar was maar bij weinig vragen 100 % zeker. Zelf een vriendin die dus overal 9'ens voor staat vond hem nog pittig! Nou dat wil wat zeggen. Iedereen die ook het lokaal uitkwam had echt zo'n ontlading van: Jeetje waar ging dit over, herkansing komt u maar
Ik zit ook rond de 30-32 punten voor biologie. Met een norm van 1 heb ik een 4 nog wat. Ben benieuwd. Heb wel eens moeilijkere toetsen voor mijn neus gehad.
Ik ben net thuis. Nederlands ging wel goed. Maar biologie ging echt heel erg bagger. Maar dat zijn er meer zo te lezen. Ik zal eens even kijken hoeveel punten ik heb... al denk ik dat ik dat liever niet wil weten
2 punten per 5 woorden, dacht dat het 1 punt per 5 was.. Toen de afweging gemaakt; Met meer woorden miste ik minder punten dan met wegstrepen. Toen had ik pech.. maar nog steeds als laatste een 5, dus slagen gaat goed, maar die gemiddeldes :S