ARGH ik ben echt boos.. we mochten van school op school BBQ'en na de stunt morgen.. horen we vandáág pas dat het toch niet mag, of dat we iig om half 7 weg moeten zijn. En bedankt ***school
Onze stunt vandaag was ook een groot succes! Zal later foto's laten zien als ik ze heb.
Moest alleen om 6 uur op om op tijd op school te zijn vanochtend en ik ben nu zo moe, liefst zou ik gewoon mn bed induiken. Heb alleen vanavond nog gala.
Ja bij ons ook, maar we wilden graag dat alles al versierd was als iedereen binnenkwam. En we hebben ook iedereen twee bruine/groene strepen schmink gegeven bij binnenkomst. Bijna iedereen vond het heel leuk maar een paar probeerden er onderuit te komen, maar dat is niet gelukt, haha.
astriidj
Geplaatst: 27-04-10 21:08
Bij ons waren ze de avond van tevoren tot 10 uur bezig en de volgende dag om half 7 weer op school
Edit: de leraren hebben de hele dag geen les meer gegeven, dat was niet echt de bedoeling. Maar volgens mij vond niemand dat erg
Miriam91
Geplaatst: 27-04-10 21:46
Leuke foto's! Ik heb donderdag stunt, het begint om 11 uur. Thema is American Highschool dus ga als übernerd. Wij mogen ook BBQen daarna, dus had mezelf al voorgenomen om flink te gaan schranzen (omdat trui + BBQ 27,50 kostte!) maar nu hebben we allemaal bonnetjes gekregen voor een donut, hamburger, hotdog en 2 bier. Maarja ik denk dat ik gwn mn bier omruil want ik drink toch niet