Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu maakt me dat niet zo uit, maar het liefste heb ik dus wel een geschikte tondeuse. Weet iemand wat voor een tondeuse ik moet hebben? Waar kan ik em kopen en hoeveel kosten deze? Emytje schreef:Eventjes een vraag wat jullie misschien weten. Ik heb een langharig konijn (zie profiel) en ik heb een poging gedaan met haar te scheren met een gewone (mensen) tondeuse. Bij mijn langharige cavia ging dat heel goed, maar bij het konijn niet. Ik kan em zeg maar alleen als een soort van schaar gebruiken en nu ziet het er dus nogal verknipt uit.Nu maakt me dat niet zo uit, maar het liefste heb ik dus wel een geschikte tondeuse. Weet iemand wat voor een tondeuse ik moet hebben? Waar kan ik em kopen en hoeveel kosten deze?
Ik heb haar al een keer naar de trimsalon gebracht, maar voor haar is het thuis gewoon veel minder stressvol vandaar dat ik het zelf wil doen. Ik weet dat konijnen een dun velletje hebben en ik ga haar echt niet mega kort scheren hoor. Gewoon een wat korter kapsel.
http://www.everyoneweb.com/tamarastrimsalon/ Op de één of andere manier lukt het niet goed om het tabel bij de tarieven zo te maken dat je allemaal vakjes ziet dus daar ben ik nog mee bezig en eigenlijk is het nog lang niet af(schoonheidsfoutjes als andere lettertype andere opsomming etc) maar het gaat om het idee tot dusver.
hyawatta schreef:Ziet er leuk uit je site, zou alleen wat dingen wat uitgebreider doen qua tekst.
En die prijslijst werk je nog aan dus komt wel goed.
Wat ik me afvraag, een kleine hond wassen is €3 ?
Dat is als ze de hond alleen willen laten wassen neem ik aan?
hyawatta schreef:Oke.
Andere manier van werken dan ik ben gewend![]()
Bij ons zit wassen er standaard bij in.
of het nou een herder bernersennen of malteser is, alles wordt inprincipe gewassen.
Dus bij uitkammen, ontwollen, scheren of wat dan ook worden ze wel lekker gewassen.
Alleen de plukhonden dan niet.
Maar wat kost het bijvoorbeeld nou als je een malteser alleen maar laat wassen en verder niks als ik vragen mag?
wellicht enig idee wat goede losse prijzen zijn voor het wassen? Als ik soms zie op websites wat ze vragen voor alleen wassen vind ik het gelijk zo duur overkomen namelijk hyawatta schreef:En als ik de rest van je prijslijst zo zie, dan zit je wel aardig in de buurt van wat hier de prijzen zijn.