Wij moeten 8 categorieen, waarvan je 2 categorieen dubbel mag doen Maar nu hoeven we er dus 7, en dus ook minder categorieen Maar ik moet nog maar even gaan bedenken wat ik nu moetd oen met die verslagen
Maar als ze al afgetekend zijn maakt het niet uit toch? Of zijn je verslagen zelf afgetekend, en niet ergens op een apart formulier? Dan heb je idd een probleem.
Ilsiie
Geplaatst: 07-01-10 17:01
Whiehoeeeeeeee!! Even blije post tussendoor, mijn nieuwe telefoon is er!
astriidj
Geplaatst: 07-01-10 17:01
Wij moesten in totaal 8 verslagen inleveren, waarvan minimaal 4 in de vierde. Er de verslagen moeten in 6 verschillende catergorieën zijn (muziek, toneel, film enz.)
Itsjar moesten jullie die massaspectrometrie op een site oefenen? Kun je me daar anders de link van geven?
En welkom Donna! Wat veel setjes heb je zeg
Anna
Geplaatst: 07-01-10 17:02
Gefeliciteerd Ilse Laat me even je ervaringen ermee weten alsjeblieft?
Ja ze zijn wel afgetekend, officieel bij de leraar. Alleen moet ik ze om de een of andere reden toch nog hebben... Maar goed, mijn ckv lerares vind mij aardig, dus misschien valt er wat te regelen
NieneWiep
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-10 17:03
Leuk Ils!
Ik moet vanavond echt weer een keer gaan sporten.. Ben al een paar weken niet geweest, oeps. Beetje zonde van mn abonnement.
astriidj
Geplaatst: 07-01-10 17:04
Hmm wat raar dat je je verslagen nog moet hebben als ze al afgetekend zijn bij de leraar. Leuk Ilse! Welke telefoon heb je?
Kom op Nienke Ja, ik vind het ook raar...maar goed, dat moet anders haal je je examen sowieso al niet ofzo.. Vind ik wel een beetje overdreven *of ze zeggen dat gewoon om je bang te maken en dat iedereen die verslagen gaat zoeken *
Bij ons doen ze telkens halve jaren. Maatschappijleer bv 3x een half jaar gehad, in de 4e 5e en 6e Maar goed, ik was heel blij met me toetsrooster maar nu niet meer... Zie nu dat ik 4 dagen allemaal tussenuren heb. Dan heb ik van half 9 tot half 11 les en begint me volgende toets pas om half 2
Isjtar
Geplaatst: 07-01-10 18:05
d0nnaa_dan schreef:
Dat wilde ik in mn vorige post erbij zetten, vergeten . Ja, heb hem al moeten inleveren en heb 19 of 20 januari de presentatie ervan! Onderwerp is de ziekte van Alzheimer
Ik moet nu bijles gaan geven!
Haha leuk, mijn pws gaat ook over de ziekte van Alzheimer
Donna_
Geplaatst: 07-01-10 18:10
Daar ben ik weer
@ Anna; Ja, zeker spannend! Vooral dat er ook ouders komen kijken, had ik liever niet eigenlijk Succes met het zoeken van je verslagen..
@ Astrid; een beetje uit de hand gelopen, en m'n profi is nieteens recent..
Ik heb nooit CKV gehad, kan er dus niet over meepraten
@ Isjtar; zoiets had ik ooit wel gelezen ja! Had dit topic al eerder voorbij zien komen.. welke 2 vakken heb jij gekozen? En je onderzoek ging geloof ik over beweging, of was dat weer iemand anders? Leuk dat we hetzelfde onderwerp hebben gekozen zeg, vooral omdat bij ons op school niemand zich er wat bij voor kan stellen; "dat is toch saai, de ziekte van Alzheimer?" Waarom heb jij het gekozen?
Isjtar
Geplaatst: 07-01-10 18:29
Donna: Ik heb idd dat met bewegen ja. Ik heb het gecombineerd met biologie en Nederlands, we hebben ook een soort tijdschrift gemaakt om het voor leken ook begrijpbaar te maken De oma van de vriendin waarmee ik samenwerk heeft het en het leek ons gewoon heel interessant Astrid: Ik zal even voor je zoeken, heb er niks aan gedaan dus weet zo 123 de site even niet
En nog maar drie kunstwerken, schiet al op. Hou er nu even mee op, haha. Ik ga maar even geschiedenis samenvatten.. Hebben over twee weken SE over Dynamiek en Stagnatie en ik weet er eigenlijk nog niks van, heb in de les ook niet zo meegedaan.