1.
Hoe vaak douche je?Vrijwel elke dag, Maar nu heb ik gisteravond gedoucht na het werk, waarschijnlijk douche ik nu morgen pas weer want ben vandaag vrij. Wel was ik me dan op zo'n dag.
2.
Hoe lang douche je ongeveer?Een kwartier. Vind ik ook te lang, probeer ook elke keer korter te douchen, maar als ik er eenmaal onder sta dan vergeet ik de tijd gewoon.
3.
Wanneer op de dag douche je?Hangt van de dag af. De ene keer 's morgens omdat ik pas laat naar school hoef/vrij ben. De andere keer 's avonds, meestal als ik bij de paarden ben geweest. Als ik trouwens van te voren weet dat ik naar de paarden ga, douche ik 's morgens niet, maar in de avond, zo hoef ik niet twee keer te douchen.
4.
Gebruik je zeep of douchegel elke keer tijdens het douchen?Yup.
5.
Hoe vaak gebruik je 1 handdoek?De ene keer 1 keer, de andere keer vaker. Hangt er van af of ik er aan denk om m op te hangen. En als ik in de avond douche dan heb ik ook een handdoek op mijn kussen, die ik dan weer twee dagen later gebruik om af te drogen.
6.
Gebruik je meerdere handdoeken per keer?Nee. Tenzij ik 's avonds douche, dan heb ik er dus een op mijn kussen, maar die gebruik ik later weer, dus in totaal gebruik ik er maar eentje

7.
Deel je handdoeken met anderen (familie of partner)?Nee. Vriendlief gebruikt zijn handdoek om na het afdrogen de grond droog te maken.

Dus nee, bedankt
8.
(wat van toepassing is) - Waarom gebruik je je handdoek minder/meer dan 3 keer?Minder: dan ben ik hem vergeten op te hangen, dus ligt ie n dag op een hoopje --> bacteriegroei omdat hij niet goed kan drogen.
Meer: Als de handdoek goed droogt, dus meestal in de zomer, wil ik hem wel eens drie keer gebruiken.
9. Heb je een droger en gebruik je deze ook voor de handdoeken?
Nee, alles gaat op de lijn, en in de zomer zo veel mogelijk naar buiten.
10.
Hoe oud ben je?21
11.
Met hoeveel personen woon je thuis inclusief jezelf?2
Bedankt!