Tamara81 schreef:Doet hij gewoonweg niet. We hebben het al 100 keer opgevraagd, paar keer heen geweest, we krijgen nietsHmm, dat is inderdaad niet al te druk. Hoe komt het dat die klant waar je 2008/2009 voor moet doen niets oplevert?
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kiwipitje schreef:Tamara81 schreef:Doet hij gewoonweg niet. We hebben het al 100 keer opgevraagd, paar keer heen geweest, we krijgen nietsHmm, dat is inderdaad niet al te druk. Hoe komt het dat die klant waar je 2008/2009 voor moet doen niets oplevert?.
mmouse schreef:Ik zit meestal in Breda
Rotterdam is ook leuk
Waar gaat je scriptie over?
Reageer alleen nog maar op passende vacatures.. Stond er 1 op de site van Content, mocht je ook reageren als je nog bezig was met de HBO opleiding.. Ik reageren, krijg net een mail terug dat ik niet voldoende werkervaring heb
Ja duhhh, waarom zet je er dan in dat je ook mag reageren als je nog bezig bent? Waar had ik die ervaring dan op moeten doen? Ik heb tenminste nog 1 jaar ervaring, grootste deel van mijn klasgenoten heeft buiten de verplichte stage om helemaal niet gewerkt 
) Krijg ik terug dat ze me afwees op het fiet dat ik mijn diploma nog niet heb (even daarvoor was het nog omdat ik onvoldoende werkervaring had?!
)
en dat ik vooral de vacatures op de site in de gaten moet houden.... Waaaarom zou ik die in de gaten gaan houden als er toch geen snars van klopt?!
Kiwipitje schreef:Ik heb m'n HBO ook bijlangena nog niet af maar heb nu al wel 3 jaar werkervaring. Denk dat ze meer deeltijders bedoelden met dat HBO verhaal.
Daar let ik namelijk wel erg op.. Als ze enkele jaren ervaring vragen, reageer ik niet..
maar hoe leuk een odnerwerp ook is... scriptie blijft erg veel tijd kosten 
)
. Werk zelf bij een klein kantoor nu
. Heb nog wel een paar controleklanten, rest samenstel. Doe jij voornamelijk controles? mmouse schreef:@ Tamara: klinkt als een intressant scriptie onderwerp; erg actueelmaar hoe leuk een odnerwerp ook is... scriptie blijft erg veel tijd kosten
Ik ben "blijven hangen" bij BIV IC (ben docent)
Heb je het afgelopen half jaar ook BIV-IC gegeven in Breda? 
. Weet van een collegaatje dat het in Venlo al veel leuker is.. maarja zit nu goed waar ik nu zit.
Tamara81 schreef:mmouse schreef:@ Tamara: klinkt als een intressant scriptie onderwerp; erg actueelmaar hoe leuk een odnerwerp ook is... scriptie blijft erg veel tijd kosten
Ik ben "blijven hangen" bij BIV IC (ben docent)
Oh echt waar? Wie weet mag je me straks dan wel de volgende colleges gevenHeb je het afgelopen half jaar ook BIV-IC gegeven in Breda?
(of je daar blij mee ben mag je zelf uitmaken
)
Ik heb trouwens geen vervelende verhalen gehoord over zijn BIV-IC docenten hoor
mmouse schreef:De wereld (en Nederland helemaal) blijkt maar weer eens klein te zijnGroetjes aan Jeroen
En mss zie ik jou komend voorjaar(Breda is ook leuke stad hoor
)
uiteindelijk kom ik ook wel weer terug die kant op!