meestal doe ik langer over een brief en ben ik dan alsnog niet tevreden haha.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianneke schreef:Ik vind jullie brieven erg langMijn solicitatiebrieven zijn altijd mega kort geweest in vergelijking met die van jullie en ik werd altijd uitgenodigt op gesprek
9 van de 10 keer mocht ik dan ook zo beginnen, maar ik ben kritisch denk ik
![]()
Ik ben nu dus nog zoekende want heb mijn ideale stekkie nog niet gevondenWerk overigens wel gewoon via een uitzendbureau maar dat is tijdelijk!
woods schreef:@ nuage: wat balen joh! Ik hoop voor je dat je snel weer wat tegen komt.
In welke richting ben je aan het zoeken? Had je nog een lijntje bij het UWV uitgegooid?
Silvaantje schreef:ik ook als alphahulp, ze zoeken daar zo hard mensen die baan kwam nog net niet naar mij toe ipv andersom
En t verdient nog best aardig ook
veerledec schreef:Er staan drie voorbeeldbrieven op de vorige pagina, en alledrie met fouten. Waarvan 2 een dikke fout in de eerste zin bevatten....ik ben geen werkgever, maar ik lees niet eens meer verder eerlijk gezegd. Die van Woods ziet er overigens inderdaad netjes uit en is qua grammatica ook wel bijna helemaal in orde. Maar misschien toch wel verstandig om je brief dus even na te laten lezen door iemand?