Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
daar zijn echt wel manieren voor
KiWiKo schreef:bij contracten voor bepaalde tijd, die gewoonweg van rechtswege aflopen bij einddatum....... is het heel simpel, dat wat matig functioneerd word niet verlengd, en dat wat goed functioneerd wel..........

Ik werk trouwens bij een bedrijf waar echt rake klappen vallen... Personeelsbestand krimpt/is gekrompen binnen een half jaar met ong 50 %...
Er zijn 2 bedrijven binnen 1 pand samengevoegd waardoor wij er 1 nieuwe directe collega bij kregen. Deze vrouw werkte daar al 32 jaar en vind het werk wat ze nu moet doen echt niks! Ze wil liever weg heeft ze zelfs aangegeven... Zelf opstappen doet ze echter niet omdat ze geld mee wil krijgen... Mijn collega en ik werken altijd met super veel plezier en we hadden een erg fijn team waar je echt van op aan kon
Echt jammer dat dat door zulke dingen kapot gaat
Ilzas schreef:Heb je al ge-pb't, maarre, niet doen hoor. Is tegenover niemand goed en eerlijk. Ik denk dat je jezelf er alleen maar verder mee de oliebol in brengt.
En crisis of niet, er is ook nog zoiets al loyaal blijven aan jezelf.
Beter een paar maandjes WW en dan weer een geschikte baan voor jaren. Of zoals een collega van me zou zeggen: "let's not waist each others time".
Werkt bij een groot it bedrijf waar er 700 man uit moeten....
Thirsa_ schreef:... de fifo regel!...