Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
adecuada schreef:Postbodes!!
Haha ik heb iets heel doms gedaan..
Kunnen jullie mij vertellen of ik nu een probleem heb?
Een tijd geleden kwam hier een postbode/bezorger aan de deur met een brief, of ik wou tekenen..
Ik heb getekend, zonder te kijken voor wie de post bestemd was.. (Ja dat is dom, I know!)
Ik ging er van uit dat de post voor mijn vriend was, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Er stond dus een andere naam op..
Mijn vriend heeft aan de buren gevraagd of zij deze naam konden. Toen hebben de buren gezegd dat het een man was die hier 12 jaar geleden heeft gewoond..
Mijn vriend heeft toen het poststuk weggegooid !!
Onder het motto van als het echt zo belangrijk was had ie zn adres wel gewijzigd in 12 jaar..
Nu kwam er laatst een vrouw aan de deur om de brief te halen. toen heb ik gezegd dat deze brief niet hier was.
Vandaag hoorde ik van mn buren dat ze weer voor de deur stond..
Kan ik nu problemen verwachten?

Lieszje schreef:adecuada schreef:Postbodes!!
Een tijd geleden kwam hier een postbode/bezorger aan de deur met een brief, of ik wou tekenen..
Ik heb getekend, zonder te kijken voor wie de post bestemd was.. (Ja dat is dom, I know!)
Ik ging er van uit dat de post voor mijn vriend was, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Er stond dus een andere naam op..
Mijn vriend heeft aan de buren gevraagd of zij deze naam konden. Toen hebben de buren gezegd dat het een man was die hier 12 jaar geleden heeft gewoond..
Mijn vriend heeft toen het poststuk weggegooid !!
Onder het motto van als het echt zo belangrijk was had ie zn adres wel gewijzigd in 12 jaar..
Nu kwam er laatst een vrouw aan de deur om de brief te halen. toen heb ik gezegd dat deze brief niet hier was.
Vandaag hoorde ik van mn buren dat ze weer voor de deur stond..
Kan ik nu problemen verwachten?
Ik zou er niet zoveel van aantrekken, ieder ander zou hem denk weggooien
adecuada schreef:Postbodes!!
Roane schreef:Lieszje schreef:Ik ben trouwens officieel geen postbezorger meer
Noooo kom bij ons terug!!
Ik heb echt zo vaak van die knullige acties tijdens het postbezorgen. lies schreef:Volgens mij heeft de postbode een fout gemaakt. Hij hoort te vragen (en op zijn lijst in te vullen) in welke relatie jij staat tot de geadresseerde. Hij heeft de keuze uit een aantal opties waarvan hij 1 moet aanvinken, namelijk je bent de persoon zelf, een huisgenoot of een gemachtigde. Dat heeft ie vast niet gedaan?
capopjekop schreef:Ik had het postpakket denk ik niet zomaar weggegooid maar terug gebracht naar het postkantoor. Als het niet zo belangrijk was, hadden ze het vast niet per aangetekende post gestuurd.
Ik was zaterdag lekker bij de les. Door de hitte en het vele lopen was ik moe aan het worden dus op een gegeven moment liep ik vol met mijn hoofd tegen zo'n zonneluifel aan. Deed best pijn, maar natuurlijk even stoer de straat uitgelopen voordat ik over mijn hoofd wreef. Later viel ik over een stoepje heenIk heb echt zo vaak van die knullige acties tijdens het postbezorgen.
lies schreef:Volgens mij heeft de postbode een fout gemaakt. Hij hoort te vragen (en op zijn lijst in te vullen) in welke relatie jij staat tot de geadresseerde. Hij heeft de keuze uit een aantal opties waarvan hij 1 moet aanvinken, namelijk je bent de persoon zelf, een huisgenoot of een gemachtigde. Dat heeft ie vast niet gedaan?
't is me nooit aangeleerd, dus geen flauw idee of ik het goed heb gedaan. normaal hoef ik dat ook niet. lies schreef:Ok, de procedure van DHL ken ik niet, maar neem aan dat het ongeveer gelijk is.
Gewoon eerlijk aan die mevrouw vertellen dat je het weggegooid hebt en dat ze moeten klagen bij DHL.
"highwaykind schreef:lies schreef:Ok, de procedure van DHL ken ik niet, maar neem aan dat het ongeveer gelijk is.
Gewoon eerlijk aan die mevrouw vertellen dat je het weggegooid hebt en dat ze moeten klagen bij DHL.
Klagen bij de DHL heeft denk ik ook weinig zin - die hebben de boel gewoon op het adres bezorgd dat op het pakje stond.