Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:hmm, ik vind dat er in tatoeges wel wat nieuws mag komen.. Het zijn tevaak tribals, pin-up dames en japanse tekeningen.. Ergens heb ik echt zin om alles om te gooien, maar volgens mij is het echt een familie-iets..
pinuts schreef:Mandy: een dokter/piercer zegt ook vaak: dit doet geen pijn, maar heeft hij t zelf meegemaakt? Nee.. Vaak nieteens, het is maar een geruststelling..
pinuts schreef:Ik laat me zonder moeite piercen zonder dat ik weet dat diegene zelf ook een piercing heeft.
kjoetie schreef:ik heb geluk, mijn pa is de president van een motorclub, heeft zichzelf al aangeboden als slachtoffer en brengt dus automatisch een fikse klantenkring mee.. maar echt, voor ik het van de grond heb, als het me uberhaupt lukt gaat er nog heeeeel wat water door de maas..
pinuts schreef:ook met piercers? Ik laat me zonder moeite piercen zonder dat ik weet dat diegene zelf ook een piercing heeft.. Natuurlijk elke mening verschilt, verder heb ik gezegd dat ik niet weet ooit een tattoo te nemen.,dus miss ooit wel, maar heb de huid er niet voor:)
pinuts schreef:t ging om de pijn..Als een tatoo-artist geen tatoeages heeft weet ie niet hoe de pijn is, maar kan daarom wel goede tatoeages zetten... (portfolio etc..) Het ging erom dattie je niet gerust kon stellen qua pijn..niet over de kwaliteit