Echter het naar school zelf gaan? Nee, ik weet wel iets leukers te doen
ik ga maar 1 dag in de week naar school en dat vind ik meer dan genoeg! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ga maar 1 dag in de week naar school en dat vind ik meer dan genoeg!
Ik vind het vooral erg gezellig op school, en vind het ook interessant.
Of extra opleidingen. Kijk er nu al naar uit
Nikki__ schreef:Hallo Bokkers!
Ik zie allemaal topic's voorbij komen over hoe kl*te school is.
Ligt het nou aan mij, of ben ik de enigste die geniet van school?!
Ik ben nu 18 en vind het heerlijk om naar school te gaan, lessen te volgen en veel te leren!
Ik heb nog zoveel plannen om te doen met opleiding!
Ik doe nu Dier, hierna ga ik naar de Stoas en daarna waarscheindelijk SPW oid.
Ik ben dus nog lang niet klaar! Ik vind het onwijs leuk en kan echt van school genieten.
Tuurlijk, ook ik vind wel eens dat me wekker veel ste vroef afgaat. Maar als ik eenmaal met mn lessen bezig ben, geniet ik vollop!
Zijn er nog meer bokkers met zoveel plannen? En die het wel naar hun zin hebben op school?
Of ben ik écht de enigste?
Thank god wel propedeuse in 1 jaar gehaald dus daarna door naar Van Hall, beviel een heel stuk beter
enorm leuke studie tijd gehad ook
, baal nu zelfs een beetje dat het weekend is
. Doe een sportopleiding met hoofdvak buitensport
.
Ik zit nu in 4VWO en heb alleen nog maar de vakken (op 2 na) die ik echt leuk vind
Vind het niet allemaal even makkelijk, maar dat maakt niks uit. Ik ga naar school om te leren. Ik ken genoeg mensen die zijn ziek om het kleinste beetje wat ze hebben, maar ik ga echt zo vaak mogelijk naar school toe
Als ik ziek ben, 'mis' ik school altijd

! Dat scheelt al een hoop.
(imo) Daarnaast ben ik niet zo'n regeltjes mens, en als je dan toch een hekel aan alles hebt, skip je alles maar meteen
... Als je dan ook nog een pfeiffer krijgt en andere gare klachten (en de school schuift het op psychisch welzijn )
Heb je bijna een proces verbaal aan je broekhangen en word je nog geschorsd ook .. Dat gezeik daar ook altijd 
). ..
(ookal vind ik het ergens nog wel vervelend dat ik van het vwo afgekickt ben, maar ach.. Als ik dan nu eindelijk een leuke schooltijd kan hebben) 
. En de lessen zijn erg interresant dus ik ga zeker met zin heen!
eknein schreef:Ik vind school ook wel leuk. Doe een sportopleiding met hoofdvak buitensport
.

En op het moment heb ik het ook naar mijn zin op m'n stage, wat het geheel natuurlijk ook wat leuker maakt
Ik studeer trouwens paardenhouderij