En toen... had ik geen baan meer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska

Re: En toen... had ik geen baan meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:21

anneliesdj schreef:
Heb je bezwaar gemaakt tegen je ontslag? Anders kun je geen uitkering krijgen.

Maar goed, ook niet slim om ervanuit te gaan dat je aangenomen wordt voordat het zover is.
Wordt nog even door solliciteren he?

Waar moet de TS bezwaar tegen maken dan? Bij haar vorige baan liep haar contract af, en werd dit niet verlengt. En de nieuwe baan had ze nog helemaal niet. Dus weinig kans op bezwaar maken, denk ik.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:23

Ik had begrepen dat ze was ontslagen doordat ze een ongeluk op het bedrijf had gehad?
Als het contract afliep kan het idd niet.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:27

http://www.paardenwerk.nl/?/vacatures/bekijken/781/

Deze vacature verreist in principe wel wat, maar bij mij deden ze er ook niet moeilijk over.. Ik had nul komma nul ervaring toen ik hier begon.

Maar voor verdere vacatures zal ik dan volgende week eens vragen.
Kun je voor zolang niet ergens aan het werk bij mensen die je kent ofzo?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:33

Ik ben nu zelf ook hard op zoek naar ander werk.

Ik heb de afgelopen 2,5 jaar via een uitzendbureau gewerkt bij een zorgverzekering. Ging altijd erg goed, nooit klachten gehad, eerder dat het juist zo goed ging.
Het was de laatste tijd wel bekend dat het avondwerk waarschijnlijk niet zo lang meer doorging, er was te weinig werk.

Er werden dan ook veel mensen ontslagen, maar mij was verzekerd dat ik kon blijven. Vorige week dinsdag werd ik ineens gebeld, de avondploeg gaat stoppen, er is te weinig werk. Kortom, ik kon nog 2 weken komen (deze week de laatste week) en dan had ik dus geen baan meer Scheve mond
Bij het uizendbureau kunnen ze me waarschijnlijk ook niks anders aanbieden. Ik heb nu een B contract bij hen dus ze moeten me indien ze t verlengen me vast werk bieden. Dit kunnen ze echter niet, op fulltime werk na maar dat red ik niet.
Nu belde ze me van de week weer op of ik 1 dag in de week kon (dat kan ik) dus ze zouden nog even voor me kijken, ze vonden t echt vreselijk banketstaaf Nagelbijten / Gniffelen vooral omdat ik daar (blijkbaar) nogal goed werkt deed...

Maarja, had nu dus nog maar 2 weken de tijd om iets anders te zoeken, ben ook in het bezit van een eigen pony die ik zelf moet onderhouden, zit dus af en toe nog wat te stressen Nagelbijten / Gniffelen
Heb al bij meerdere dingen gesolliciteert en hoop snel iets te horen...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:36

_Zsazsa_ schreef:
http://www.paardenwerk.nl/?/vacatures/bekijken/781/

Deze vacature verreist in principe wel wat, maar bij mij deden ze er ook niet moeilijk over.. Ik had nul komma nul ervaring toen ik hier begon.

Maar voor verdere vacatures zal ik dan volgende week eens vragen.
Kun je voor zolang niet ergens aan het werk bij mensen die je kent ofzo?

Dankje.. Lachen

M'n moeder heeft nu aan een kennis gevraagd, of ik daar in de bakkerij kan werken.. Ik hoop 't Haha!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:43

_Zsazsa_ schreef:
Ik zal als mijn baas terug is van vakantie even vragen of er nog meer vacatures vrij zijn. Voorlopig denk ik alleen die ene die er nu opstaat. Maandag is mijn baas er weer.

Ik zie er momenteel twee van jullie op die site staan Bloos

Bij ons in Goirle hebben we trouwens ook vacatures genoeg, maar ik ben bang dat dat helaas ook niet helemaal in je straatje ligt.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:45

Als ik jou was zal ik ook eens langsgaan bij het CWI of zelf eens kijken op werk.nl. Ben zelf ook druk opzoek naar een baan en op het CWI staan soms wel leuke functies Lachen

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:56

Falona schreef:
_Zsazsa_ schreef:
Ik zal als mijn baas terug is van vakantie even vragen of er nog meer vacatures vrij zijn. Voorlopig denk ik alleen die ene die er nu opstaat. Maandag is mijn baas er weer.

Ik zie er momenteel twee van jullie op die site staan Bloos

Bij ons in Goirle hebben we trouwens ook vacatures genoeg, maar ik ben bang dat dat helaas ook niet helemaal in je straatje ligt.

Een daar van heb ik al ingepikt Knipoog

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:57

Calanddra schreef:
Ik ben nu zelf ook hard op zoek naar ander werk.

Ik heb de afgelopen 2,5 jaar via een uitzendbureau gewerkt bij een zorgverzekering. Ging altijd erg goed, nooit klachten gehad, eerder dat het juist zo goed ging.
Het was de laatste tijd wel bekend dat het avondwerk waarschijnlijk niet zo lang meer doorging, er was te weinig werk.

Er werden dan ook veel mensen ontslagen, maar mij was verzekerd dat ik kon blijven. Vorige week dinsdag werd ik ineens gebeld, de avondploeg gaat stoppen, er is te weinig werk. Kortom, ik kon nog 2 weken komen (deze week de laatste week) en dan had ik dus geen baan meer Scheve mond
Bij het uizendbureau kunnen ze me waarschijnlijk ook niks anders aanbieden. Ik heb nu een B contract bij hen dus ze moeten me indien ze t verlengen me vast werk bieden. Dit kunnen ze echter niet, op fulltime werk na maar dat red ik niet.
Nu belde ze me van de week weer op of ik 1 dag in de week kon (dat kan ik) dus ze zouden nog even voor me kijken, ze vonden t echt vreselijk banketstaaf Nagelbijten / Gniffelen vooral omdat ik daar (blijkbaar) nogal goed werkt deed...

Maarja, had nu dus nog maar 2 weken de tijd om iets anders te zoeken, ben ook in het bezit van een eigen pony die ik zelf moet onderhouden, zit dus af en toe nog wat te stressen Nagelbijten / Gniffelen
Heb al bij meerdere dingen gesolliciteert en hoop snel iets te horen...

Ja is echt stressen he! Ik heb nu nog steeds niks gehoord van de rest waar ik gesolliciteerd heb.. Pfff.. Knipoog
Ik vind die internet site's ook zo irritant, staat bijna niks bij..
Maarja, ik zie wel.. haha

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:03

Als ik jou was zou ik mijn CV op Monsterboard zetten of op Nationale Vacaturebank. Bedrijven en uitzendbureaus kunnen jou dan vinden. Je kunt dan ook aangeven wat je graag wilt en in welke branche en regio je werkzaam wilt zijn.

Succes!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 16:05

Levita schreef:
Als ik jou was zou ik mijn CV op Monsterboard zetten of op Nationale Vacaturebank. Bedrijven en uitzendbureaus kunnen jou dan vinden. Je kunt dan ook aangeven wat je graag wilt en in welke branche en regio je werkzaam wilt zijn.

Succes!

Had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip!!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:27

[VvdD] -> [STW]