Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En alle uren voor 6 uur worden ook 150% uitbetaald.
nikita_benno schreef:ik zou (ben 17) 500 euro voor 38 uur verdienen bij een kleding zaak only vind dat zelf voor 38 uur echt veels te weinig moet binnen kort ook mn huur en ziekte kostens zelf gaan betalen dus dat lukt al niet
DebbieY schreef:nikita_benno schreef:ik zou (ben 17) 500 euro voor 38 uur verdienen bij een kleding zaak only vind dat zelf voor 38 uur echt veels te weinig moet binnen kort ook mn huur en ziekte kostens zelf gaan betalen dus dat lukt al niet
Dit valt echt reuze mee hoor! 500 euro voor 38 uur, ik weet niet of je dan 4 weken lang 38 uur werkt maar als ik 500 : door 38 kom ik toch echt op 13,16 uit per uur en dan zal er nog wel een toeslag ofzo bijzitten.
Ik hoop tochh wel als ik met de HBO klaar ben dat ik dan begin met 1500 euro, dat vind ik een normaal inkomen.
Vanaf 2300 euro wordt het toch wel iets hoger. Als ik kijk naar mijn stiefvader die 6500 euro BRUTO verdiend en dan mijn moeder met haar 1300 euro, dan vind ik 1300 héél laag en die laten we zeggen 5000 NETTO behoorlijk hoog!
Het is maar net waar je zelf ook mee akkoord gaat en alles.

(waar ik overigens ook geen nee tegen zou zeggen
)