Niseyra schreef:Ik studeer ook in Groningen (Life Science&Technology) en ik leer altijd alleen wat er op de slides staat, das genoeg. Ik weet niet of jullie ook slides krijgen?
dat doe ik ook altijd.
ik doe wel een compleet andere studie (gezondheidswetenschappen), in een compleet andere plaats (amsterdam).
maar bij de meeste vakken bij ons krijgen we bij de colleges duidelijke powerpoint sheet's, die ik altijd leer / daar een samenvatting van maak.
een 10 zal je daar nooit mee halen want natuurlijk niet alles staat in die sheet's , maar wel de belangrijkste dingen.
( ik ben overigens altijd veel te lui om die boeken door te lezen dus dat doe ik nooit, tenzij ik even een stukje op moet zoeken oid).
ik begin overigens altijd pas een paar dagen voor het tentamen met leren (daarvoor voer ik echt niets uit
) .maar die aanpak is niet heel erg aan te raden ^^ (zulke denderende cijfers haal ik er niet mee:P).
aan t begin van vorig jaar (eerste jaar) was ik wel nog een stuk fanatieker..
maar nu, een jaar later, is dat wel enigszins afgezwakt ^^.
.
met alleen joho en de sheets kom ik er wel. Hoorcollege's kan ik niet volgen omdat ik te weinig lucht krijg daar helaas... teveel mensen met weinig ventilatie
). en het ergste? ik vind het nog leuk ook om te doen!