De ochtendkrant...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Re: De ochtendkrant...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 12:34

Ja he? *LOL*

Vonden die mensen alleen wat minder ROFL

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:37

hehe gek he Huilen van het lachen
hoe zou dta nu toch komen ?????
ken me er echt niks bij voorstellen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 12:38

Haha, ik was zo chagereinig dat ik er ook echt tegenin ging, de kerstfooi ken ik ook wel vergeten heb ik het idee. Huilen van het lachen

O god, vanochtend kwam er weer 1 naar buiten, ik gooide de krant "te hard" naar binnen.. ROFL

Ik doe het ook nooit goed, heb jij dat nooit? Huilen van het lachen

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:49

haha neej iedereen ligt nog te pitten had pas ook hak hem gewoon op de stoep gegooid.. Huilen van het lachen

Stond een grote stieger voor de deur..
nouja sorry maar ik gaat er echt niet doorheen kruipen om dat krant in de brievenbus te mikken heb ik hem er gewoon ondergegooid... Huilen van het lachen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 12:53

Toushie schreef:
haha neej iedereen ligt nog te pitten had pas ook hak hem gewoon op de stoep gegooid.. Huilen van het lachen

Stond een grote stieger voor de deur..
nouja sorry maar ik gaat er echt niet doorheen kruipen om dat krant in de brievenbus te mikken heb ik hem er gewoon ondergegooid... Huilen van het lachen

Huilen van het lachen Heb ik ook, als ik een dikke spin voor me gezicht zie bungelen, pleur ik hem ook gewoon op de grond voor de deur hoor Huilen van het lachen

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:54

hahaha Clown

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:59

Ik heb de telegraaf bezorgd in Voorschoten.
Was altijd wel wat gezeik.
Standaard een paar kranten te weinig, en nooit reserve kranten krijgen.
De vrievenbussen van de huizen in mijn wijk waren van die betonnen ouderwetse dingen. Zelfs de maandag krant ging met moeite er doorheen.

Met kerst had ik standaard een aantal adressen waar ze zeiden: ik heb helemaal geen abb op de telegraaf, reden genoeg om het nummer op te schrijven en daar geen krant meer te bezorgen.
En dan wel klagen als de krant niet meer komt. Heb dus lekker om half 6 aan gebelt smorgens, goh meneer, u heeft geklaagd dat u de krant niet meer kreeg, maar van de week zei u nog dat u geen abb had.
wat is er aan de hand? als u geen abb heeft, hoeft u toch ook niet te klagen als er geen krant in de bus zit?

Alsnog wel mn kerst/oudejaars fooi gehad.
En dat soort mensen had ik redelijk wat in mijn wijk. Ook donkere onverlichte weggetjes, en dan aan het einde van de straat (ruim 500 meter) 1 krantje moeten bezorgen... brrr.
Was altijd blij als ik de jongen van de volkskrant met zn brommer daar tegen kwam, hij nam dan mijn krantje mee Haha!

Waar ik ook scheit ziek van werd waren die mannen die gingen klagen dat de krant niet optijd bezorgd werd, terwijl ik om half 7 alweer in bed lag ( ik begon erg laat op school). wat bleek, die man woonde aan het einde van mijn wijk, en ging om 6 uur de deur uit. De bezorger voor mij was altijd wat eerder (rond half 6 bezorgen) en dan had hij wel de krant op tijd om mee te nemen.
Tja, ik was nog voor 7 uur dus op tijd. Alleen zag deze man dat toch echt anders!

Nee een ochtendkrantenwijk zal ik never nooit meer nemen!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:02

ahah lekkere buurt heb jij Nagelbijten / Gniffelen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 13:17

ma_rie_tje schreef:
Ik heb de telegraaf bezorgd in Voorschoten.
Was altijd wel wat gezeik.
Standaard een paar kranten te weinig, en nooit reserve kranten krijgen.
De vrievenbussen van de huizen in mijn wijk waren van die betonnen ouderwetse dingen. Zelfs de maandag krant ging met moeite er doorheen.

Met kerst had ik standaard een aantal adressen waar ze zeiden: ik heb helemaal geen abb op de telegraaf, reden genoeg om het nummer op te schrijven en daar geen krant meer te bezorgen.
En dan wel klagen als de krant niet meer komt. Heb dus lekker om half 6 aan gebelt smorgens, goh meneer, u heeft geklaagd dat u de krant niet meer kreeg, maar van de week zei u nog dat u geen abb had.
wat is er aan de hand? als u geen abb heeft, hoeft u toch ook niet te klagen als er geen krant in de bus zit?

Alsnog wel mn kerst/oudejaars fooi gehad.
En dat soort mensen had ik redelijk wat in mijn wijk. Ook donkere onverlichte weggetjes, en dan aan het einde van de straat (ruim 500 meter) 1 krantje moeten bezorgen... brrr.
Was altijd blij als ik de jongen van de volkskrant met zn brommer daar tegen kwam, hij nam dan mijn krantje mee Haha!

Waar ik ook scheit ziek van werd waren die mannen die gingen klagen dat de krant niet optijd bezorgd werd, terwijl ik om half 7 alweer in bed lag ( ik begon erg laat op school). wat bleek, die man woonde aan het einde van mijn wijk, en ging om 6 uur de deur uit. De bezorger voor mij was altijd wat eerder (rond half 6 bezorgen) en dan had hij wel de krant op tijd om mee te nemen.
Tja, ik was nog voor 7 uur dus op tijd. Alleen zag deze man dat toch echt anders!

Nee een ochtendkrantenwijk zal ik never nooit meer nemen!

Haha. moest stiekem toch wel lachen om je verhaal, redenen genoeg om geen kranten meer te lopen nee Huilen van het lachen

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:23

geloof mij, na 8 maanden had ik echt geen zin meer. half januari ben ik gekapt. (inmiddels al weer jaren geleden hoor)

OP een gegeven moment was het zo onwijs koud op een zaterdag ochtend, dat ik een rol van die goedkope plastic tasjes had gekocht (van die markt tasjes).
een aantal brievenbussen zaten elke ochtend vast gevroren (erg leuK!! NOT!)
Ik dus tasjes aan de deur hangen met een krant erin. Heb nog nooit zoveel klachten gehad als die dag. Allemaal mensen die geen krant in de bus hadden maar in een tasje.
Jezus wat een zeikers.

En die vent van het verdeel punt was ook niet helemaal zuivere koek.
Beetje vreemd dat niemand ooit reserve kranten had (terwijl de volkskrant jongen altijd 2 reserve kranten had voor het geval dat)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 13:25

ma_rie_tje schreef:
geloof mij, na 8 maanden had ik echt geen zin meer. half januari ben ik gekapt. (inmiddels al weer jaren geleden hoor)

OP een gegeven moment was het zo onwijs koud op een zaterdag ochtend, dat ik een rol van die goedkope plastic tasjes had gekocht (van die markt tasjes).
een aantal brievenbussen zaten elke ochtend vast gevroren (erg leuK!! NOT!)
Ik dus tasjes aan de deur hangen met een krant erin. Heb nog nooit zoveel klachten gehad als die dag. Allemaal mensen die geen krant in de bus hadden maar in een tasje.
Jezus wat een zeikers.

En die vent van het verdeel punt was ook niet helemaal zuivere koek.
Beetje vreemd dat niemand ooit reserve kranten had (terwijl de volkskrant jongen altijd 2 reserve kranten had voor het geval dat)

Ja, ik heb ook vet vaak kranten te weinig, en als ik hem goed loop, heb ik 1 telegraaf over Koe

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:39

ik had dus nooit over, en meestal 2 of 3 te kort
Op een gegeven moment kwam ik er achter dat als ik bij een bedrijf maar 2 kranten bezorgde ipv 5, dat ze ook niet zouden klagen. Bedrijf kreeg dus voortaan nog maar 2 kranten, dan had ik wel genoeg. banketstaaf voor de mensen die in dat bedrijf de krant hadden, maar twas ff niet anders

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 13:43

ma_rie_tje schreef:
ik had dus nooit over, en meestal 2 of 3 te kort
Op een gegeven moment kwam ik er achter dat als ik bij een bedrijf maar 2 kranten bezorgde ipv 5, dat ze ook niet zouden klagen. Bedrijf kreeg dus voortaan nog maar 2 kranten, dan had ik wel genoeg. banketstaaf voor de mensen die in dat bedrijf de krant hadden, maar twas ff niet anders

Haha, wat moet je in vredesnaam met 5 kranten ROFL

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:45

Ik bezorg de Tubantia en mijn wijk is redelijk irritant, want ze zitten in de renovatie. over hebben ze straten en stoepen losgehaald en overal staan steigers.

Op zaterdag hebben we de spectrum erbij en dat is zo irritand, omdat de kranten dan heel dik zijn. Bij sommige huizen zijn de brievenbussen heel klein en dan moet ik de kranten helemaal uit elkaar halen anders passen ze er niet in.

Laatst kreeg ik me toch een stomme klacht!! Ik bezorgde hem te vroeg en ik kreeg het verzoek om de krant op dat nr om half 7 te bezorgen. Nou...mooi niet dus. Ik ben om 6 uur klaar . Dan ga ik toch niet wachten tot het half 7 is voor 1 stomme krant.
En dan heb je ook nog van die mensen waar je de krant netjes optijd en goed bezorgd, gaan ze nog klagen Boos!

En dan heb ik ook nog 2 huizen die ieder 3 kranten moeten hebben. redelijk maf want er woont een gezin in.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:46

was een groot bedrjif (mexx) en ipv een krant op het hius adres namen een aantal werknemers een krant op kantoor

opzich slim, als je toch te vroeg van huis gaat om je krantje te kunnen meenemen en lezen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:50

Ik heb eerder ook kranten bezorgd. Vond het altijd wel zwaar, maar wel lekker rustig. Ik bezorgde de Telegraaf en later de Tubantia.
Heb eigenlijk geen idee meer wat ik verdiende... Bloos

Ik weet nog wel een keer dat het helemaal donker was en ik een krant door de deur naar binnen heen wilde doen, ging de deur open Huilen van het lachen Ben maar snel weggegaan Clown
Maargoed dat was even een leuk verhaal Huilen van het lachen

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:09

afgelopen zaterdag heb ik tijdens het lopen enkele mensen wakker gemaakt met mijn gelach. Ik kwam niet meer bij.

Ik had een invalwijk en bij 1 huis zat er een klein raampje in de deur. Ik vind het altijd wel geinig om te zien hoe andere mensen hun huis inrichten dus ik keek tijdens het krant ingooien heel even naar binnen. Kwam me daar een man uit de badkamer.. Helemaal naakt. Ik kwam echt niet meer bij. Toen ik terug bij het depot vertelde ik het aan mijn depothoudster en toen hebben we nog even met zijn tweeen gelachen Haha!
Mijn dag was weer goed Tong uitsteken

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 14:12

Happy_Liz schreef:
afgelopen zaterdag heb ik tijdens het lopen enkele mensen wakker gemaakt met mijn gelach. Ik kwam niet meer bij.

Ik had een invalwijk en bij 1 huis zat er een klein raampje in de deur. Ik vind het altijd wel geinig om te zien hoe andere mensen hun huis inrichten dus ik keek tijdens het krant ingooien heel even naar binnen. Kwam me daar een man uit de badkamer.. Helemaal naakt. Ik kwam echt niet meer bij. Toen ik terug bij het depot vertelde ik het aan mijn depothoudster en toen hebben we nog even met zijn tweeen gelachen Haha!
Mijn dag was weer goed Tong uitsteken

Hahahaha ROFL

ik wordt altijd uitgelachen door die mensen zelf.
Ik liep een keer een tuin in om die krant in de brievenbus te doen.
Ik loop dwars door een spinnenweb, spin valt in me t-shirt,
ik helemaal in paniek door die stomme spin, sta me toch een partij te
hupsen en te gillen in die tuin Koe

Staat die man al 5 minuten mij aan te kijken wat ik nou aan het doen was...

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:24

ik heb ook elke keer dat ik mega veel spinnenwebben in mijn gezicht heb. Daarom loop ik nu naar ieder huis met een krant te zwaaien. Lijkt net alsof ik dat huis zegen Tong uitsteken is volgens mij een heel grappig gezicht, maar mijn gezicht is spinvrij.

Maandag trapte ik op een spin. ( aan de plek tezien was het nogal een grote) De rest van de wijk had ik een bang gevoel alsof hij onder mijn voet vandaan zou kruipen.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 14:42

Happy_Liz schreef:
ik heb ook elke keer dat ik mega veel spinnenwebben in mijn gezicht heb. Daarom loop ik nu naar ieder huis met een krant te zwaaien. Lijkt net alsof ik dat huis zegen Tong uitsteken is volgens mij een heel grappig gezicht, maar mijn gezicht is spinvrij.

Haha, moet ik ook eens proberen ROFL

Verslapen jullie je trouwens wel eens?

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:53

Ik bezorg sinds een klein jaartje ook de ochtendkrant, maar ga er na deze week mee stoppen. Bij ons bezorg je alle kranten samen van het AD,Telegraaf tot noem maar op...
Heb een hoop mee gemaakt in die tijd. Ben een maand geleden nog aangereden op de rotonde door busje waar ik voorrang had, maar gelukkig heb ik ook een hoop leuke dingen mee gemaakt Knipoog

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 15:03

Een aanrijding is idd minder...
Ik bezorg ook alle kranten,
alleen mijn wijk heeft niet alle kranten.

Het grootste gedeelte AD, dan Telegraaf, Volkskrant, Trouw
en 1 financieel dagblad..

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 15:14

Teziej schreef:
Happy_Liz schreef:

Haha, moet ik ook eens proberen ROFL

Verslapen jullie je trouwens wel eens?

Ik heb me gisteren en vandaag verslapen. Gelukkig had ik tegen mijn depothoudster gezegt dat ze me moest bellen als ik om kwart voor vier nog niet aanwezig was. Maar eerder heb ik me wel eens verslapen tot 6 uur. Toen kwam de helft van de kranten te laat.
Godzijdank zijn er laatmeldingen;)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:33

ons depot zat aan het einde van de rit. Wij hadden dus altijd pas rond 5 uur de kranten, en dan moest je nog gaan bezorgen....
1 keer (met ijzel en sneeuw) kwamen ze zelfs pas om kwart over 7. vrachtwagen zat vast of het was te glad ofzo.
Volgens mij heb ik toen van alle adressen een klacht gehad. Al moet ik wel zeggen dat er toen netjes is geregeld dat die klachten niet meetelden voor je bonus, omdat de bezorgers er niks aan konden doen.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:35

Krijg je minder bonus als je veel klachten hebt? Heb ik volgens mij niet gehad.. dan hield ik geen bonus meer over Clown