Vonden die mensen alleen wat minder
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toushie schreef:haha neej iedereen ligt nog te pitten had pas ook hak hem gewoon op de stoep gegooid..
Stond een grote stieger voor de deur..
nouja sorry maar ik gaat er echt niet doorheen kruipen om dat krant in de brievenbus te mikken heb ik hem er gewoon ondergegooid...
Heb ik ook, als ik een dikke spin voor me gezicht zie bungelen, pleur ik hem ook gewoon op de grond voor de deur hoor

ma_rie_tje schreef:Ik heb de telegraaf bezorgd in Voorschoten.
Was altijd wel wat gezeik.
Standaard een paar kranten te weinig, en nooit reserve kranten krijgen.
De vrievenbussen van de huizen in mijn wijk waren van die betonnen ouderwetse dingen. Zelfs de maandag krant ging met moeite er doorheen.
Met kerst had ik standaard een aantal adressen waar ze zeiden: ik heb helemaal geen abb op de telegraaf, reden genoeg om het nummer op te schrijven en daar geen krant meer te bezorgen.
En dan wel klagen als de krant niet meer komt. Heb dus lekker om half 6 aan gebelt smorgens, goh meneer, u heeft geklaagd dat u de krant niet meer kreeg, maar van de week zei u nog dat u geen abb had.
wat is er aan de hand? als u geen abb heeft, hoeft u toch ook niet te klagen als er geen krant in de bus zit?
Alsnog wel mn kerst/oudejaars fooi gehad.
En dat soort mensen had ik redelijk wat in mijn wijk. Ook donkere onverlichte weggetjes, en dan aan het einde van de straat (ruim 500 meter) 1 krantje moeten bezorgen... brrr.
Was altijd blij als ik de jongen van de volkskrant met zn brommer daar tegen kwam, hij nam dan mijn krantje mee
Waar ik ook scheit ziek van werd waren die mannen die gingen klagen dat de krant niet optijd bezorgd werd, terwijl ik om half 7 alweer in bed lag ( ik begon erg laat op school). wat bleek, die man woonde aan het einde van mijn wijk, en ging om 6 uur de deur uit. De bezorger voor mij was altijd wat eerder (rond half 6 bezorgen) en dan had hij wel de krant op tijd om mee te nemen.
Tja, ik was nog voor 7 uur dus op tijd. Alleen zag deze man dat toch echt anders!
Nee een ochtendkrantenwijk zal ik never nooit meer nemen!
ma_rie_tje schreef:geloof mij, na 8 maanden had ik echt geen zin meer. half januari ben ik gekapt. (inmiddels al weer jaren geleden hoor)
OP een gegeven moment was het zo onwijs koud op een zaterdag ochtend, dat ik een rol van die goedkope plastic tasjes had gekocht (van die markt tasjes).
een aantal brievenbussen zaten elke ochtend vast gevroren (erg leuK!! NOT!)
Ik dus tasjes aan de deur hangen met een krant erin. Heb nog nooit zoveel klachten gehad als die dag. Allemaal mensen die geen krant in de bus hadden maar in een tasje.
Jezus wat een zeikers.
En die vent van het verdeel punt was ook niet helemaal zuivere koek.
Beetje vreemd dat niemand ooit reserve kranten had (terwijl de volkskrant jongen altijd 2 reserve kranten had voor het geval dat)
ma_rie_tje schreef:ik had dus nooit over, en meestal 2 of 3 te kort
Op een gegeven moment kwam ik er achter dat als ik bij een bedrijf maar 2 kranten bezorgde ipv 5, dat ze ook niet zouden klagen. Bedrijf kreeg dus voortaan nog maar 2 kranten, dan had ik wel genoeg. banketstaaf voor de mensen die in dat bedrijf de krant hadden, maar twas ff niet anders

Ben maar snel weggegaan 

Happy_Liz schreef:afgelopen zaterdag heb ik tijdens het lopen enkele mensen wakker gemaakt met mijn gelach. Ik kwam niet meer bij.
Ik had een invalwijk en bij 1 huis zat er een klein raampje in de deur. Ik vind het altijd wel geinig om te zien hoe andere mensen hun huis inrichten dus ik keek tijdens het krant ingooien heel even naar binnen. Kwam me daar een man uit de badkamer.. Helemaal naakt. Ik kwam echt niet meer bij. Toen ik terug bij het depot vertelde ik het aan mijn depothoudster en toen hebben we nog even met zijn tweeen gelachen
Mijn dag was weer goed

is volgens mij een heel grappig gezicht, maar mijn gezicht is spinvrij.Happy_Liz schreef:ik heb ook elke keer dat ik mega veel spinnenwebben in mijn gezicht heb. Daarom loop ik nu naar ieder huis met een krant te zwaaien. Lijkt net alsof ik dat huis zegenis volgens mij een heel grappig gezicht, maar mijn gezicht is spinvrij.

Teziej schreef:Happy_Liz schreef:ik heb ook elke keer dat ik mega veel spinnenwebben in mijn gezicht heb. Daarom loop ik nu naar ieder huis met een krant te zwaaien. Lijkt net alsof ik dat huis zegenis volgens mij een heel grappig gezicht, maar mijn gezicht is spinvrij.
Haha, moet ik ook eens proberen
Verslapen jullie je trouwens wel eens?