Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Als je weet hoe hij werkt is het een mega handig ding, je kunt hem helemaal volzetten met formules e.d. , je kunt er grafieken, tabellen mee tekenen, toppen, snijpunten enz. enz. berekenen heuuuuul handig allemaal
jottum schreef:Over het geheel genomen is ie dus niet strikt noodzakelijk, maar wel heel handig?
(Afgezien van de spelletjes dan)
Ik kan voor m'n dochter 1 kopen via de school, de casio, maar dan kost ie nog 92,50.
Volgens mij is het beter om even te googlen of er niet een vergelijkbare goedkoper is.
Thanks anyway.
jottum schreef:Ik zie dat ze tweedehands niet veel goedkoper zijn.
Dan maar via de school.
Ze heeft wiskA.
Dank jullie wel.
) en van dat groepje had iemand al het hele jaar er staan: You're batteries are low. Maarja nooit leeggegaan. 
De enige die ik ken is resetten.
Dit wordt trouwens mn 3e jaar met deze rekenmachine (ga naar de 6e). 
Kreng doet het nog altijd super, en nog steeds zijn die spiekbriefjes een uitvinden
*kuch*
Mijne is dus stuk!
Ga morgen langs der winkel ermee want ik heb nog garantie! nouw hopen dat ie gemaakt kan worden anders kan ik dus 120 euro gaan uitgeven!

) enzo..
Ilsiie schreef:Ik heb ook 'n Casio, maar jeeeemig, dat ding is echt heilig
Spiekbriefjes erin () enzo..
't is even oefenen met ermee omgaan, maar dat leer je op school, en als je 't weet, wil je 'm nooit meer kwijt
Jessica wat is er stuk aan?
Maar het waren lege batterijen
Ilsiie schreef:Nu al?

jottum schreef:Over het geheel genomen is ie dus niet strikt noodzakelijk, maar wel heel handig?
Ik kan voor m'n dochter 1 kopen via de school, de casio, maar dan kost ie nog 92,50.
Volgens mij is het beter om even te googlen of er niet een vergelijkbare goedkoper is.
Thanks anyway.
Thanks anyway.
.

Ook als je grafieken in verslagen moet zetten, dan plot ik hem en print ik hem uit op de printer
(zitten alleen geen spelletjes op
)
Ik heb de texas instruments, daar werkte het wiskunde boek ook mee. Iedereen had de TI volgens mij