? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
? Frances schreef:sorry maar ik snap je reactie niet helemaal nini_roosje?
een baan met dieren krijgen alleen al valt niet mee 

? WesseLady schreef:@Fake, als TS echt per se met dieren zelf wilt werken moet ze het idee van een goedbetaalde baan opgeven. Die 2 kunnen helaas niet samen. Het voordeel van een baan in de secundaire sector is dat je wel met dieren bezig bent (hoewel niet irl maar in theorie) maar toch een normaal tot goed salaris ontvangt. Misschien een optie die de TS nog niet had bekeken?!
@Juliette86, grappig, ik zit nu op de HAS!
net alsof elke job met dieren slecht is zolang je inventief bent kan je heus verdienen.
wil de dieren graag helpen en daarme help je de baasjes ook. Eigenlijk wil ik graag een eigen kliniekje
maar of dat gaat lukken 
katiavl schreef:WesseLady schreef:@Fake, als TS echt per se met dieren zelf wilt werken moet ze het idee van een goedbetaalde baan opgeven. Die 2 kunnen helaas niet samen. Het voordeel van een baan in de secundaire sector is dat je wel met dieren bezig bent (hoewel niet irl maar in theorie) maar toch een normaal tot goed salaris ontvangt. Misschien een optie die de TS nog niet had bekeken?!
Toch zijn er goedbetaaldenet alsof elke job met dieren slecht is zolang je inventief bent kan je heus verdienen.
Die met de hondenspa zitten ook weer goed binnen
WesseLady schreef:@Fake, als TS echt per se met dieren zelf wilt werken moet ze het idee van een goedbetaalde baan opgeven. Die 2 kunnen helaas niet samen. Het voordeel van een baan in de secundaire sector is dat je wel met dieren bezig bent (hoewel niet irl maar in theorie) maar toch een normaal tot goed salaris ontvangt. Misschien een optie die de TS nog niet had bekeken?!
maar als het goed verdient is het wel een optie
Fake schreef:WesseLady schreef:@Fake, als TS echt per se met dieren zelf wilt werken moet ze het idee van een goedbetaalde baan opgeven. Die 2 kunnen helaas niet samen. Het voordeel van een baan in de secundaire sector is dat je wel met dieren bezig bent (hoewel niet irl maar in theorie) maar toch een normaal tot goed salaris ontvangt. Misschien een optie die de TS nog niet had bekeken?!
Neenee begrijp ik, het was ook niet aanvallend bedoeld!
Klopt inderdaad dat er gewoon vrijwel nooit goed geld te verdienen is met een baan in de dierensector.
Wil je toch hier een baan in moet je de hoop om veel winst te gaan maken laten varen.
Ik wil over 2 jaar ook een opleiding in de dierensector gaan beginnen.
En ik weet ook dat er absoluut weinig mee te verdienen valt.
Maar dit is wel m'n grote passie waar ik ook verder mee wil, ongeacht wat ik verdien.
Maar doe je het toch voor het geld zou ik absoluut geen baan in de dierensector zoeken!