Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Uthrick schreef:Ik vrees dat er nu mensen jaloers gaan worden maar .....
Ik heb steeds 3 maanden school, 3 maanden stage.
Mijn stage, reiskosten, boeken en zelfs de studie wordt door werkgever betaald én dan vang ik ook nog eens een leuk salaris dat elk halfjaar fors omhoog gaat.
xx_Horsiex schreef:Jeanine84 schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat ik een stagevergoeding krijg! Dat is wel het minste! Ik draai gewoon volledig mee..zij hebben net zo goed profijt van mij als andersom! Maar het ligt ook wel aan je opl. en aan de soort organisatie natuurlijk!
Zoo, blaas jij hoog van de toren! Jij mag blij zijn dat je wat krijgt, het is helemaal niet verplicht en zeker ook niet normaal om je stagiaires te betalen!
Jeanine84 schreef:xx_Horsiex schreef:
Zoo, blaas jij hoog van de toren! Jij mag blij zijn dat je wat krijgt, het is helemaal niet verplicht en zeker ook niet normaal om je stagiaires te betalen!
Ik blaas helemaal niet hoog van de toren? Waar haal je dat nou weer vandaan! Ik werk daar gewoon volledig mee en dan vind ik het op zijn plek dat je wat krijgt! Ik heb namelijk ook mijn studie te betalen en de rest van mijn onkosten..en nee ik kan niet extra werken bij mijn bijbaantje aangezien ik dus fulltime stage loop! En sowieso is het op het HBO zeer gebruikelijk dat je een stagevergoeding krijgt! Ik heb het nog niet mee gemaakt dat het niet gedaan wordt!
.. Maar dat was mijn eigen keus en heb er ook een hele ervaring bij.. (misschien dat ik achteraf nog een vergoeding krijg, maar verwacht het niet) Jeanine84 schreef:En ik vind het vreemd dat je niks krijgt! Ik zie dat meer als slavernij dan! Jij mag alles doen (vooral de rotklusjes) en je krijgt er geen cent voor! Nou nee daar bedank ik voor! Maar ieder zijn mening!

Jeanine84 schreef:En ik vind het vreemd dat je niks krijgt! Ik zie dat meer als slavernij dan! Jij mag alles doen (vooral de rotklusjes) en je krijgt er geen cent voor! Nou nee daar bedank ik voor! Maar ieder zijn mening!
)
!
!
! 
soms kreeg ik wel wat kleins op het eind of bijv. met kerst. Of personeelskorting. Maar betaald niet.