Wat moet ik hiermee aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: Wat moet ik hiermee aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-08 13:34

Moderatoropmerking:
Kunnen jullie weer ontopic gaan? De taalvaardigheid van de TS staat hier niet ter discussie en hoeft dus ook niet besproken te worden Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-08 14:07

Amanda schreef:
Kunnen jullie weer ontopic gaan? De taalvaardigheid van de TS staat hier niet ter discussie en hoeft dus ook niet besproken te worden Lachen

Dankje Lachen

@ Moelie,
Ik zit er gewoon aan te twijfelen, omdat er sterke punten en redenen zijn voor mij om hier ( NOG) niet weg te gaan..

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 09:03

Vandaag officieel ruzie met mijn baas Koe Was al een beetje sacho, de laatste dagen ben ik al vaak sacho , wat ik logish vind.
Komt hij met de mededeling dat ik maar ff zijn privebankzaken moet gaan regelen
ik zei dat ik dat liever niet deed. Begon hij met ja in andere bedrijven doen ze dat wel blabla, dus ik zeg gewoon nog rustig: In andere bedrijven hebbe ze meerdere mensen in dienst, waaronder Financieel administratief medewerkers, en dat ben ik dus niet, Want die weg heb ik niet gekozen in mijn opleiding, Ik heb dus alleen secretarieel, dus als er wat fout gaat ben ik de banketstaaf. Dus ik zei gewoon dat ik het liever niet deed, gewoon omdat ik het niet fout wil doen.
Toen kreeg ik de mededeling:\
Goed ik wil even met jou praten over jou.

Oftwel, omdat ik weiger zijn prive bankzaken te doen, mag ik dalijk mijn spullen pakken ?