Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en dan nog de boeken en dergelijke erbij.... Marigold schreef:mag ik vragen hoe jullie na je 30e nog opleiding konden doen?
moet het dan op eigen kosten, of zijn daar toch ergens nog potjes voor?
studie financiering krijg je tot uiterlijk je 30e (bij begin van opleiding).
mijn werkgever heeft alles, en dan ook echt alles betaald. Van Gum tot de lunch kosten en zelfs de dagen en de reistijd dat ik op school zat werd betaald. In de maand dat ik afgestudeerd ben kreeg ik gelijk salarisverhoging.
.
.
NaNi schreef:Pff bij jou ook al?
Ik heb ook nog helemaal geen duidelijkheid over alles en volgende week is er 3 dagen introductie. Heb toevallig gister een brief gekregen met een bevestiging van de HRO, met de mededeling *binnenkort ontvangt u van ons alle informatie*
Maar wanneer is binnenkort??
En ik krijg maar geen verificatiecode van studielink, en studielink is niet te bereiken![]()
Ik wordt er zooo stressig van
Wat ga jij studeren?
NaNi schreef:Halina, er ís bij mijn beste weten maar 1 hro, de Hogeschool Rotterdam namelijkWat ga jij studeren?
Zit straks op de locatie Pieter de Hoochweg, en ik heb inderdaad alles wel op welkom.hro.nl gezien, maar ik zou toch écht wel graag mijn verificatie willen hebben van Studielink.. Daar is het mij meer om te doen
Helaas is Studielink enkel via een contactformulier te bereiken, en in dat formulier zit een scriptfout ofzo, want al 3 dagen lang krijg ik de mededeling *er is een fout opgetreden.. Probeert u het later nog eens*