hoe moeten wij ingodsnaam nog kiezenreclame lijkt me ook wel heel tof
of voor een blad schrijven maar dan wel een zinvoller blad dan de story ofzo
Jaaa dats je goed recht meid leuke paarden hoor!!
simply the best vind ik ook echt een plaatje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hoe moeten wij ingodsnaam nog kiezen

?
Er zijn ook wel stages waar je iets betaald krijgt, maar die zijn bijna niet te vinden 
? 
Een stage betaald niet goed nee; ik loop nu 5 dagen in een fysiotherapiepraktijk en ik krijg geen cent
En dat is een HBO-stage
Wat verwacht je dan dat je krijgt? Ze moeten in jou investeren, tijd voor je maken, je dingen leren. Denk je echt dat je daar (veel) geld voor moet krijgen??
Je moet nog werken tot je 65e (misschien zelfs 70e) en dat lukt je niet met een baan die o zo veel verdient, maar waar je niks aan vind.
) zulk soort beroepen moet je dan aan denken. Maar nogmaals; kies alsjeblieft iets waar je hart ligt

_Lott schreef:als ik eerlijk ben, wat weet jij nou van studeren? je hebt MBOniveau4 gedaan. dat noem ik niet studeren. dan heb je niet een langere opleiding gedaan dan 4 jaar. en het vmbo zelf duurt ook maar 4 jaar. een HBO of universiteit houdt veel meer in. JIJ vindt dit, en JIJ vindt dat. terwijl je zelf niet eens gestudeerd hebt. als ik je zo hoor praten lijkt het wel alsof je het mensen met meer ambitie voor studeren het niet gunt!
Dat jij nog een hoop moet leren mag duidelijk zijn en met zo'n instelling kom je er zeer zeker niet en dat is nou precies wat ik bedoel met de jeugd van tegenwoordig. Ik gun een ander niets? Hoe kun jij dat zeggen? Jij kent mij niet eens jij veroordeelt iemand die een mening geeft en ook alleen maar omdat ik jou mening niet deel en niet van de generatie ben die liever lui dan moe is. Zegt meer over jou dan over mij
_Lott schreef:als ik eerlijk ben, wat weet jij nou van studeren? je hebt MBOniveau4 gedaan. dat noem ik niet studeren. dan heb je niet een langere opleiding gedaan dan 4 jaar. en het vmbo zelf duurt ook maar 4 jaar. een HBO of universiteit houdt veel meer in. JIJ vindt dit, en JIJ vindt dat. terwijl je zelf niet eens gestudeerd hebt. als ik je zo hoor praten lijkt het wel alsof je het mensen met meer ambitie voor studeren het niet gunt!