Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Ik weet niet of je voor een fokkerij een diploma nodig hebt maar misschien is je opleiding afmaken wel handiger. Maar als je er niet echt meer gemotiveerd voor bent zou ik gewoon stoppen. En als je dan gewoon je havo hebt fysiotherapie doen en dan heb je alles.
Dan doe ik eindelijk wat en dan hoor ik weer dat het niet nodig is , en ik vind dat allemaal zo zonde .
xDramaQueen schreef:Ik heb niet alles gelezen maar even een tip, ik heb ook geen diploma en wilde zooo graag die ene opleiding doen, ik moest dus op niveau 1 beginnen, ik kreeg via de mail nog te horen dat ik echt niet horen mocht want heb geen diploma, ik kwam daar zat een halve minuut, meneer krabt op zijn hoofd en zegt jij bent veel te slim voor niveau 1, we gaan je op niveau 2 proberen te zetten, ik wilde dat zo graag, me opdracht gedaan en zij hebben een week overlegd.. ik ben nu uiteindelijk door zonder diploma, ze vonden me zo gemotiveerd
ook zonder diploma kan je een hoop bereiken
Het is ook niet slecht, maar het blijft een baan in de zorg en je betaald idioot veel voor je pensioen. Ireen_ schreef:Als je 21 bent kun je zonder afhankelijk te zijn van je vooropleiding een toelatingsexamen doen, maar dat duurt nog even bij jou..
Ik weet niet of het mogelijk is op vmbo-niveau, maar anders misschien avondschool combineren met je opleiding paardenhouderij? Dan heb je straks in ieder geval iets afgerond.
En ik zou me niet te veel vastpinnen op een "goed" salaris als humaan fysiotherapeutHet is ook niet slecht, maar het blijft een baan in de zorg en je betaald idioot veel voor je pensioen.

Sheran schreef:colloquium doctum een optie?
Frances schreef:2 jaar zijn dan in 1 gestopt dus idd harder leren
Fysio verdient wel goed... dierfysio is minder vraag naar...
_meissie_ schreef:Persoonlijk zou ik kijken, kijk of je in ieder geval je havo diploma kunt halen. Voor fysiotherapie wordt vaak een goede kennis van wis-, natuur- en scheikunde gevraagd.
WillemYntJee schreef:Je bent dus tot VMBO 3e klas gekomen? Kader of Theoretisch?
Als het Theoretisch is kan je via het Volwassenenonderwijs in 1 jaar je VMBO diploma halen en daarna of naar een normale school om je Havo te halen of ook op het volwassenenonderwijs.
Zoek maar is op VAVO of volwassenenonderwijs.
MaNdiii schreef:Hee
Ik denk ook dat je beter de vmbo/havo sprint kan gaan doen heb daar verder geen ervaring mee.
Weet je wel dat voor fysiotherapie een loting nodig is?
Ik heb dit jaar fysiotherapie gedaan maar zat voor mij teveel psychologie in en dat paste niet bij mij. Ik zou zeggen orienteer je nog even op de opleiding fysiotherapie om te kijken of het echt wel is wat je verwacht. (in mijn geval was het dus zo dat ik een andere verwachting had
Kendra schreef:Maar dan nog...ook al ga je wel/niet fysio doen, als je de hersenen en het doorzettingsvermogen hebt om je HBO te halen, dan maakt het niet uit welke richting je opgaat.
Gewoon doen! En nu beginnen met die sprintopleidingen, je hebt nog minimaal 6 jaar voor de boeg, en dat is best wel lang!!
WillemYntJee schreef:Oh god k zie nu pas dat je in Rotterdam woont! K woon in capelle en heb ook daar gekeken om naar het VAVO te gaan (gezakt in 6 VWO). K zou zeggen verwacht niet te veel, dat gebouw in capelle was echt oude zooi, leerkracht waar k mee heb gepraat was wel aardig.
Uitbesteed wil zeggen dat je oude school jou naar het VAVO stuurt. Maar je hebt afgelopen jaar niet op school gezeten toch? Dan wordt je waarschijnlijk particulier cursist. Dat kost wel veel geld vaak (want de school krijgt geen geld van de overheid voor jou, als je wordt uitbesteed wel.). Je kan wel proberen om te vragen bij je oude vmbo school om je in te schrijven en dan te vragen of ze je willen uitbesteden.
Oude zooi ? Hoe ging het in ze werk dan ? ztugwell schreef:Koning Willem I is wel allemaal omgeving Den Bosch.XjolitaX schreef:Dankje ik ga het zo even lezen .