Ik zit ook op Van Hall - Larenstein Leeuwarden. Ik doe de opleiding Agrarische Bedrijfskunde en ga aan m'n tweede jaar beginnen. De opleiding opzich vind ik leuk, de school zelf is een beetje rommelig. Ik heb bijvoorbeeld nog steeds niet al mijn cijfers op progress, en weet dus niet zeker of ik m'n propedeuse gehaald heb of niet..
nacho_lein schreef:Larenstein is echt wel een school waar je een groot deel van de kennis zelf op moet doen.
Dat klopt
Je krijgt een opdracht, die mag je maken en als je 'm inlevert gaan ze 't uitleggen
Het is echt de bedoeling dat je bijna alles zelf uitzoekt, een groot verschil met de havo die ik heb gedaan dus. Dat vond ik in het begin wel moeilijk, maar je leert er wel het meeste van.
lotte_2 schreef:Oke, dank je! Ik heb me nl opgegeven voor het van Hall, maar ik heb nog steeds geen lijsten of wat dan ook onvangen. Aangezien de school over drie weken alweer begint....
Ik ook niet
Dat bedoel is dus met rommelig en chaotisch. Ik weet bijvoorbeeld ook niet wanneer we naar school moeten, iemand enig idee? Gewoon op de dag van de opening van 't hogeschooljaar - 9 september??
Thats_Me schreef:Al is het in theorie zo dat ook veel over internet gaat en je die dagn dus ook lekker thuis kan werken.
Dan ben ik niet helemaal met je eens, het is toch lastiger om via internet te werken, dus je bent wel veel op school bezig met de opdrachten. Wij wel iig.