Introductieweek, een echte "must" of valt het over te slaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ORYX

Re: Introductieweek, een echte "must" of valt het over te slaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:37

Ik heb de introweek in wageningen wel gemist. Puur door te laat inschrijven. Heb een boel lol gemist en onze hele klas kende elkaar al en dan is het er maar moeilijk tussenkomen. Zeker ook omdat ik neit bij een studentenvereniging ging/ga. Ik zit nu in het tweede jaar en ga door naar het derde. Dit jaar doe ik de intro mee als Mentor. Ik weet dat vooral van de HBo opleidingen (Larenstein) bijna iedereen naar de Intro gaat. Ook een groot deel van de Uni gaat erheen. Plus dat het in Wageningen echt saai is als je bijna niemand kent en de leuke plekjes niet weet Lachen

EkmiCJarig

Re: Introductieweek, een echte "must" of valt het over te slaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 22:41

Ik heb vorig jaar ook de intro gelopen in Wageningen en word dit jaar zelf 'mama'. Het is natuurlijk geen must, maar wel een hele toffe week waar je al snel een hele hoop mensen leert kennen. Je komt veel meer te weten dan wanneer je alles zelf moet ontdekken.
Je maakt snel vrienden en de meeste groepjes blijven afspreken met elkaar. Het is niet zo dat je gelijk heel de klas ken omdat er meestal maar 2 mensen van dezelfde studie in een groepje zitten. Hierdoor leer je dus ook mensen van andere studies kennen en wordt je sociale kring al snel veel groter!

Geen must, maar zeker de moeite waard!