ook aan fysiotherapie begonnen met als doel dierfysiotherapeuthe en een vwo diploma en ben na een jaar gestopt omdat ik me doodverveelde 
Het zal best zo zijn dat het na het eerste jaar interessanter wordt, maar ik vond er gewoon te weinig intellectuele uitdaging inzitten. Tevens ben ik vantevoren meerdere malen gewaarschuwd dat de meeste mensen die aan fysiotherapie beginnen met als einddoel dierfysiotherapie het niet trekken, juist vanwege het feit dat er geen dieren aan te pas komen de eerste aantal jaren.
Ik ben er mede aan begonnen met het gevoel dat ik diergeneeskunde niet zou trekken en heb daar achteraf toch lichte spijt van, denk dat ik het best leuk had gevonden, maar zie het op het ogenblik niet zitten om weer te switchen en rond dus eerst mijn huidige opleiding af (technische informatica).
[edit] overigens heb ik van mijn eigen fysiotherapeute begrepen dat het humane gedeelte zeker bij het revalideren van paarden erg nuttig is, omdat je met bepaalde klachten en revalidatie trajecten feedback krijgt van mensen die je van een paard/dier toch niet kan krijgen, en zo ervaring op kan doen mbt het opstellen van revalidatie en behandeltrajecten.
Vraag me af wanneer het moeilijk wordt
iig voor mij dit jaar

ik ga zo naar 4 havo en doe N&G + N&T maar het schijnt dat je geen bio nodig hebt al lijkt het me best wel handig