Wie gaan er ook in sept. beginnen op HAS Den Bosch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Wie gaan er ook in sept. beginnen op HAS Den Bosch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:42

Calanddra schreef:
Leuk Annette Haha!

Geen idee vanaf wanneer de ov-kaart geldig is Nagelbijten / Gniffelen
Ik dacht zelf vanaf het moment dat je m ophaalt, maar vanaf 1 september klinkt logischer Tong uitsteken

Anders een idee om met degene die de bus pakken naar de kennismakingsweek af te spreken?

(dan ken ik alvast iemand Schijnheilig haha)

Ja, vind ik een goed plan! Ken ik tenminste ook iemand, in zoverre je dan iemand kent zo. Haha!

Ik zal even nakijken vanaf wanneer OV-kaart geldig is, is misschien wel handig om te weten voor we in de trein en de bus stappen, niet wetende dat 'ie misschien helemaal nog niet geldig is! Bloos

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:01

Ooh ik ook!
Haha!
Ook Dier- en Veehouderij en ik zit ook in 1B, yaay. *LOL*

Ik ga elke dag met de trein. Nagelbijten / Gniffelen Vanuit Cuijk naar Den Bosch. Tong uitsteken

Ik weet nog niet of ik aan de introductieweek mee ga doen.. Ik hou echt absoluut niet van uitgaan, voel me dan echt niet op m'n gemak enzo.. Maarja, m'n ouders dwingen me zowat omdat ik dan nieuwe mensen leer kennen. Sigaar
*Zucht*
Ik zie het alweer gebeuren dat ze me gewoon inschrijven.. Af en toe kan ik ze wel afschieten hoor. Nagelbijten / Gniffelen

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:01

Ooh trouwens, volgensmij mijn ouders is die OV kaart pas vanaf 1 oktober, omdat dat per kwartaal gaat ofzo..

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:05

Meld zich ook!!!

Haha!

Heb alleen nog geen papieren enz:s Stomme studielink deed moeilijk *zucht*

Heb er super veel zin in! Ga denk ik niet naar de introductieweek, heb al een keer zoiets gedaan, was toen wel gezellig, maar heb er nu niet zo veel behoefte meer aan. Misschien kunnen we wel een keer met alle bokkers die daar gaan beginnen meeten??

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:07

Oohja, dat studielink gedoe heb ik ook veel moeite mee gehad! Gelukkig heb ik me echt al máánden geleden ingeschreven. Tong uitsteken

Ja, een boktmeeting van de mensen die erheen gaan lijkt me leuk! Leer je toch wat mensen kennen enzo. Lachen (En hoef ik misschien niet mee met de introductieweek. Nagelbijten / Gniffelen Lijkt me zó niks voor mij eh..)

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:09

hahah ok dan!

Moeten we even kijken wanneer het voor iedereen ( die zin heeft) uitkomt! :d

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:11

Haha!

Hoop dat we een datum kunnen vinden dan! Lachen
Zondag ben ik ook al even in Den Bosch. Tong uitsteken Loop ik meteen even de weg naar de school denk ik..
Maarja, had kaartjes gewonnen voor de premiere van Hoe overleef ik mezelf? In Den Bosch. *LOL*

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:15

Ja!! Dat vind ik wel een heel leuk plan! Ook leuk dat tot nu toe iedereen die DV gaat doen ook in 1B zit! Haha!

Een keer afspreken met alle toekomstige HAS-bokkers, en dan natuurlijk wel in Den Bosch. Haha!

OV pas vanaf 1 oktober geldig? Hoop ik eigenlijk niet, anders gaat die trein me toch wel een beetje te veel van goede kosten hoor! Een week of paar dagen geeft niet zoveel, maar een hele maand is toch wel wat.

We zijn maar arme studentjes Vork

Ik ga ook elke dag met de trein, van Helmond-Brouwhuis naar Eindhoven, overstappen daar en naar Den bosch. Haha!

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:16

hahahaha...ach het valt wel mee hoor Knipoog De weg naar school is ook heel makkelijk:P zeker als er weer lessen zijn..dan stikt het er van de leerlingen:P

Ik ga ook met de trein..vanuit Tilburg Lachen

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:18

Ja echt leuk dat we met (haast) iedereen in dezelfde klas zitten. Haha! 1 iemand zit toch in 1A? of heb ik verkeerd gelezen. Tong uitsteken

Ik moet in Nijmegen overstappen. Lachen

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:19

Ik weet nog niet hoe ik vanuit het station op school moet komen, maar kom daar denk ik snel genoeg wel achter!

En als we toch in Den Bosch keer gaan meeten, kunnen we meteen keer naar school lopen! Weten we dat ook weer te vinden. Haha!

Ja er zit iemand in 1a, maar die doet ook een andere richting dan DV. Dus die zit sowieso niet bij ons in de klas, vind het wel leuk met een paar bokkers in de klas Haha!

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:22

Het is echt kei makkelijk hoor! Je kan het bijna niet fout lopen Lachen

Mega gezellig ja..met allemaal bokkers..hopenlijk kom ik ook bij jullie in de groep!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:22

Ja!
Ben blij zo al wat mensen te leren kennen. Ja Helemaal niemand van mijn school gaat naar de HAS, ben de enige. *LOL*

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:24

ik ken verder ook niemand hoor.. maar meestal leg je snel contact. Ben 3 jaar geleden ook in mn uppie naar antwerpen gegaan, en daar had ik in no-time ook 'vrienden'...

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:25

marloe schreef:
Ja!
Ben blij zo al wat mensen te leren kennen. Ja Helemaal niemand van mijn school gaat naar de HAS, ben de enige. *LOL*

Ik ook!
Onee, een jongen uit mijn klas gaat ook naar de HAS, maar dan landbouwwerktuigkunde (of zo iets), hij rijd ook paard, maar ging nooit met hem om eigenlijk. Vork

Verder ken ik dan wel 1 iemand die ook bij ons uit de klas komt van bokt en wedstrijden en zo! Dus dat is dan wel leuk!

We moeten gewoon een meeting gaan plannen, kennen we er in ieder geval alvast een paar. Haha!

ja, zeker omdat de meeste op school ook dezelfde interesse hebben, leg je ook veel makkelijker contact. je hebt immers een onderwerp om over te praten! Haha!

odessa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:27

hallo!
ik meld me ook maar Tong uitsteken
ik doe nu zn extra cursus scheikunde, omdat ik niet het juiste profiel heb Tong uitsteken
maar als ik slaag kom ik ook bij jullie in de klas! DV1B!
neejj je kan niet mislopen naar de school, alleen in school is het ff zoeken! hahah.

ik weet nog niet wat ik met de introductieweek doe, want je blijft 5 dagen van huis weg, en ik moet tog egt mn paarden rijden. voor de rest vind k het wel leuk om uit te gaan ofzoo, maar niet in zn week. Maar miss dat ik toch ga maar dat weet ik nog niet.

ik ken iniedergeval wel wat mensen van bokt die volgend jaar bij mij in de klas komen dan, is wel makkelijker Haha!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:28

Ja dat is écht heel fijn!
Ik kan echt uren over dieren, en mijn dieren praten. *LOL* Maarja, als dat verder niemand interesseert heb je er niet veel aan. Huilen van het lachen

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:29

odessa96 schreef:
hallo!
ik doe nu zn extra cursus scheikunde, omdat ik niet het juiste profiel heb Tong uitsteken
neejj je kan niet mislopen naar de school, alleen in school is het ff zoeken! hahah.

ik weet nog niet wat ik met de introductieweek doe, want je blijft 5 dagen van huis weg, en ik moet tog egt mn paarden rijden. voor de rest vind k het wel leuk om uit te gaan ofzoo, maar niet in zn week. Maar miss dat ik toch ga maar dat weet ik nog niet.

ik ken iniedergeval wel wat mensen van bokt die volgend jaar bij mij in de klas komen dan, is wel makkelijker Haha!

Ik heb ook niet het goede profiel! (E&M)
Daarom ben ik aan het eind van de 4e begonnen in de scheikunde klas bij ons op school. Lachen Met héél veel bijles heb ik uiteindelijk een 7 gehaald! Haha!
Anders was het me niet gelukt denk ik, dat boek is zó onduidelijk als je dat alleen door moet spitten. Nagelbijten / Gniffelen

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:35

odessa96 schreef:
hallo!

Welkom bij de club! Knipoog

Ik vind het ook niks hoor..zonder mn beesten! dan maar geen introweek..

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:37

Mijn paard is laatst verkocht omdat ik wss minder tijd ga hebben door de HAS...
Maarja, hij heeft een goed plekje, en als het goed is mag ik 1x in de week op een paard van iemand anders gaan rijden. Lachen

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:42

ik zou mn paarden nooit verkopen voor mn studie. Heb ze toen ik in antwerpen ging studeren ook meegenomen. Toen stonden ze op een wei en moest ik dus 2x per dag zelf gaan..dat heb ik nu wel anders gedaan, ze staan nu in pension, dus ik hoef maar 1x per dag, en als het eeecht niet gaat dan kan ik ook een keer een keer een dag overslaan. Dat vind ik wel fijn moet ik zeggen.

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:45

Aah oke. Ja
Het had ook wel meer redenen. Lachen Paardrijden is sowieso heel duur.. En nu ben ik nog geen 18, maar anders zou ik hem misschien ook zelf moeten betalen.. Dat zou helemaal niet lukken. Nagelbijten / Gniffelen

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:47

Ik moet ook alles zelf betalen hoor;) ( krijg wel kleine bijdrage van mn pa) maar dankzij mn vriend die ook 1 paard betaald kunnen we het net redden. Lachen

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:50

Ik zit gruwelijk te twijfelen. Ik werk nu, maar wil eigenlijk terug naar school en dan deze opleiding gaan doen.

Maar ja, de centjes hè...

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:51

Oohja. Ja
Nou, ik vind het knap hoor!
Ik zou het denk ik ook niet op kunnen brengen om álleen maar te werken om een paard te kunnen betalen.. Dan rij ik nu maar op iemand anders z'n paard. Lachen Misschien later.. Als ik genoeg geld heb ofzo, dat er weer een paard komt, haha. Haha!