Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AstraGirlie schreef:OohafoO schreef:Opzich hoor ik van veel mensen dat hier ook weinig is te vinden. Misschien heb ik gewoon elke keer geluk met mijn stage's.
Wat voor werk zou je er presies willen in de dieren?
alles wat in de verte met dieren te maken heeft is goed voor mij! Behalve slachthuizen, of kwekers van consumptiedieren (varkensbedrijven, legkippen,...) en proeflabo's. Voor de rest , alles.
eponine schreef:Ik ben 11 jaar geleden afgestudeerd als paraveterinair, en zit al 8,5 jaar op kantoor bij een transportbedrijf.
Niettemin blijf ik hopen...en solliciteren!
dees_daan schreef:ik doe nu de opleiding dierverzorging, en straks paardenhouderij, wil daarna nog een opleiding in management doen, en misschien dierenarstassistente erbij. zodat ik meerdere kanten op kan. ik vind het een leuke opleiding, en de kennis kan je wel hebben (of denken te hebben) maar met diploma's kom je toch een stukje verder denk ik.
eponine schreef:Ik ben 11 jaar geleden afgestudeerd als paraveterinair, en zit al 8,5 jaar op kantoor bij een transportbedrijf.
Niettemin blijf ik hopen...en solliciteren!
charlotvanre schreef:dees_daan schreef:ik doe nu de opleiding dierverzorging, en straks paardenhouderij, wil daarna nog een opleiding in management doen, en misschien dierenarstassistente erbij. zodat ik meerdere kanten op kan. ik vind het een leuke opleiding, en de kennis kan je wel hebben (of denken te hebben) maar met diploma's kom je toch een stukje verder denk ik.
bwa ik vind het eerder geluk hebben hoor, je moet de juiste mensen kennen en ik denk dat je hup werk kan hebben
AstraGirlie schreef:Laatst zag ik bv. een droomvacature: Dierenverzorger in het asiel van Knokke-Heist. Ik zo snel mogelijk een gesprek met die baas regelen, goed gesprek gehad en diploma's voorgelegd. Bijna zo goed als zeker mag je 1 jan. hier komen beginnen zeiden ze. Leuk, ik solliciteerde niet verder. Nu een paar dagen ervoor nog steeds niets van gehoord, eens bellen. Ze hadden een man aangenomen (die waarschijnlijk niets van dieren kent) om het fysiek werk beter en sneller te kunnen uitvoeren. (dierenasiel hangt samen met containerpark, daar moet je ook wat bijspringen indien het rustig was). Daar word ik echt boos van. Dat ze dan vlakaf in het begin zeggen waar het op staat, zonder je aan het lijntje te houden.