Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed, mag niet klagen, kan er prima van rondkomen en heb goed te eten

) én natuurlijk super leuke producten in de shop.
), doe ontzettend leuke en handige contacten op. Prinslover schreef:SAKKIA schreef:Ik heb ook een hele leuke baan, ik werk als secretaresse van de directeur bedrijfsvoering op een ROC. Ik heb echt leuke collega's tuurlijk ze zijn niet allemaal even leuk, maar ja dat heb je altijd wel als je in zo'n grote organisatie werkt. Ik kan heel erg goed met mijn baas, heb veel vrijheden.
Salaris mag wel een beetje meer maar daar horen ze mij niet over klagen.
Er is maar 1 ding aan deze baan die ik echt vreselijk vind en dat is notulerenMaar goed als dat het enige is
Haha, hier een toekomstige secretaresseen ik denk dat ik ook een vreselijke hekel krijg aan notuleren

marleen_usar schreef:Ik werk voor Astro TV,ik doe het nu nog via de telefoon maar over een paar maanden zien jullie me misschien op de buis.Lekker thuis werken en eigen tijd in delen, ja nog wel.
die auto is m'n tweede huis, kan de muziek draaien die ik wil, eten wat ik wil
en het verdient erg lekker! Het zijn wel lange dagen, 15 uur per dag is geen uitzondering maar het is zeker beter als wat ik eerst deed

Werk in de horeca,op het terras. Doe het nog niet zo lang vind het super gezellig,hiervoor had ik een bijbaantje bij de Albert Heijn en dat vond ik toch minder.. slimmerik schreef:marleen_usar schreef:Ik werk voor Astro TV,ik doe het nu nog via de telefoon maar over een paar maanden zien jullie me misschien op de buis.Lekker thuis werken en eigen tijd in delen, ja nog wel.
Ben jij degene die raad krijgt of raad geeft
maar ben nog steeds de jongste medewerker in mijn functie bij ons). Ik heb leuke collega's ( afdelingsuitje = buitenrit met Ijslanders, wat wil je nog meer
) en mag mijn werktijden voor een groot gedeelte zelf indelen. Ik werk veel buiten de deur, maar als ik wil kan ik ook lekker de hele dag binnen zitten werken. Nou, ja voor mij in ieder geval een hele fijne baan! En het betaalt ook nog eens heel behoorlijk

MarcoBorsato schreef:Ik heb de tofste bijbaan: Donateurs werven huis aan huis voor bijv KWF kankerbestrijding. Het is heel relaxed werk, leuk team en het betaalt ook goed
hetgeen ook niet geheel onbelangrijk is (voor mij dan). Veel vrije dagen maar met bouwvak verplicht 4 weken vrij (hoogseizoen)...Rytm schreef:Ik!
Ik werk als stalruiter en groom op een dressuurstal.
Leer elke dag zo veel en het is vreselijk gezellig, krijg mooie kansen om met jonge paarden VSN en PAVO te rijden.. precies wat ik wil.