Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prinslover schreef:SAKKIA schreef:Ik heb ook een hele leuke baan, ik werk als secretaresse van de directeur bedrijfsvoering op een ROC. Ik heb echt leuke collega's tuurlijk ze zijn niet allemaal even leuk, maar ja dat heb je altijd wel als je in zo'n grote organisatie werkt. Ik kan heel erg goed met mijn baas, heb veel vrijheden.
Salaris mag wel een beetje meer maar daar horen ze mij niet over klagen.
Er is maar 1 ding aan deze baan die ik echt vreselijk vind en dat is notulerenMaar goed als dat het enige is
Haha, hier een toekomstige secretaresseen ik denk dat ik ook een vreselijke hekel krijg aan notuleren
marleen_usar schreef:Ik werk voor Astro TV,ik doe het nu nog via de telefoon maar over een paar maanden zien jullie me misschien op de buis.Lekker thuis werken en eigen tijd in delen, ja nog wel.
slimmerik schreef:marleen_usar schreef:Ik werk voor Astro TV,ik doe het nu nog via de telefoon maar over een paar maanden zien jullie me misschien op de buis.Lekker thuis werken en eigen tijd in delen, ja nog wel.
Ben jij degene die raad krijgt of raad geeft
MarcoBorsato schreef:Ik heb de tofste bijbaan: Donateurs werven huis aan huis voor bijv KWF kankerbestrijding. Het is heel relaxed werk, leuk team en het betaalt ook goed
Rytm schreef:Ik!
Ik werk als stalruiter en groom op een dressuurstal.
Leer elke dag zo veel en het is vreselijk gezellig, krijg mooie kansen om met jonge paarden VSN en PAVO te rijden.. precies wat ik wil.