Wie heeft er een topbaan ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liesJ

Re: Wie heeft er een topbaan ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:38

ik ben zwemonderwijzer en het bevalt me ontzettend goed. veel lesgeven aan verschillende doelgroepen ( doven en slechthorende, speciaal onderwijs, baby peuter kleuter, ouderen, schoolkinderen) daarnaast klein beetje toezicht en schoonmaak. de dagen gaan erg snel en je maakt altijd wel wat mee. over het salaris mag ik ook niet klagen. ben erg te vreden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:50

Ik werk als woonbegeleider / PB-er met zeer gedragsmoeilijke verstandelijk beperkten, wereldbaan! M'n jongens zijn geweldig, geen dag is hetzelfde, heerlijk team....Geen 9-5 baan....
Salaris, tja laten we het daar maar niet over hebben....de zorg hè Clown Haha! Maar goed, mag niet klagen, kan er prima van rondkomen en heb goed te eten Haha!

CharlieVM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:57

Ik werk als juridisch adviseur bij een adviesbureau. Wij doen van alles en nog wat voor overheden in alle soorten en maten (gemeenten, ministeries, hogescholen enz. enz.). Fantastische job. Ik leer iedere dag bij, zit in geweldig interessante en politiek gevoelige projecten, veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid, geen negen tot vijf baan en - niet onbelangrijk - hele leuke collgae. Van zeer ervaren (voormalig wethouders etc.) tot leeftijdgenoten met net zo weinig ervaring als ik. Mijn baas is ook echt geweldig. Oftewel, voorlopig zit ik goed op mijn plek...

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:06

Al die positieve reacties!

Maar helaas voor jullie; Volgens mij heb ik toch de leukste baan van Nederland Knipoog

Ben shopmanager voor Crumpler (http://www.crumpler.nl), in all opzichten hetzelfde als zelfstandig, maar mét een klein steuntje in de rug als het nodig is.

Word volledig vrijgelaten in wat ik doe, heb genoeg tijd om te bokken onder werktijd, en doe vaak ook leuke originele promotie dingetjes (en die dan zelf bedenken he ). Heb ook veel contact met fotograven die graag iets voor Crumpler willen doen, altijd leuke mensen in de zaak (en die dan met hun nieuwe tas op de foto zetten voor op de fotowand Haha! ) én natuurlijk super leuke producten in de shop.

Minder leuke kanten zijn toch het schoonmaken, en de administratie, maar met een portie harde muziek is dat ook zo gepiept!

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:09

Ik heb het ook echt super naar me zin op me werk.
Ga elke dag weer met "plezier" er heen, en kom altijd met een goed
gevoel weer naar huis. Ik werk bij KCS, wij doen de catering van alle
KLM en Noord-West Airlines-toestellen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:17

LZP -> STW

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 23:48

Ik heb ook een geweldig leuke baan. Er zit enorm veel uitdaging in, op meerdere vlakken en ik kan er helemaal mijn eigen draai aan geven. Eigenlijk ben ik heel blij dat ik deze kans heb gekregen ook al is het af en toe wel pittig. Ik ben toch afhankelijk van de input van mijn collega's en als die andere dingen hoger op de prioriteitenlijst hebben staan... dan kan ik praten als brugman, maar dan komt er niks.
Maar toch is het leuk Ja

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 00:02

Hier nog een met een geweldige baan: ik zit "in de muziek".
Metal muziek, om precies te zijn. Mijn lust en mijn leven, zonder gaat niet.

Ik coordineer ons Nederlandse filiaal en de andere buitenlandse filialen tijdens het maken van onze catalogi. En verder het veldwerk erbij: werken op festivals, verplicht altijd VIP gast zijn op festivals en concerten (he, wat vervelend nou Haha! ), doe ontzettend leuke en handige contacten op.

Ik heb eerst 3,5 jaar bij het bedrijf in Nederland gewerkt, wat dus nu onze dochter onderneming is en dat ik dus nu coordineer, en hier in Duitsland zit ik nu zo'n 5 jaar. Mogelijkheden genoeg om te groeien binnen het bedrijf (ben gek op Finland, we hebben een Fins filiaal, dus studeer nu Fins op kosten van de zaak, wordt in de zomer altijd op cursus en aan het werk gezet in Finland) en altijd bezig zijn met leuke artikelen, geweldige muziek en natuurlijk alle voordeeltjes die erbij horen!

kylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 00:04

Nee hoor mijn baan is het leukst :p

Ik werk als producer voor verschillende televisieprogramma's.
Ik regel bij wijze van alles wat te maken heeft met het programma. Zo ben ik onder andere naar verschillende plaatsen in Europa en Nederland geweest voor opnames. Ontmoet je veel interessante mensen en verdien je ook nog eens goed.
Je kan wel erg lange dagen maken, opname dagen duren namelijk altijd erg lang. Het is wel een leuke afwisselde baan!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 08:38

Prinslover schreef:
SAKKIA schreef:
Ik heb ook een hele leuke baan, ik werk als secretaresse van de directeur bedrijfsvoering op een ROC. Ik heb echt leuke collega's tuurlijk ze zijn niet allemaal even leuk, maar ja dat heb je altijd wel als je in zo'n grote organisatie werkt. Ik kan heel erg goed met mijn baas, heb veel vrijheden.
Salaris mag wel een beetje meer maar daar horen ze mij niet over klagen.
Er is maar 1 ding aan deze baan die ik echt vreselijk vind en dat is notuleren Haha! Maar goed als dat het enige is Clown

Haha, hier een toekomstige secretaresse Tong uitsteken en ik denk dat ik ook een vreselijke hekel krijg aan notuleren ROFL

Hahaha nou tegenwoordig leer je dat dus niet meer op school en in mijn eerdere banen heb ik nooit hoeven notuleren. Maar nu dus wel. Dus daar zit je dan met je riante ervaring als secretaresse, maar niet kunnen notuleren. Maar goed ik mag nu elke week komen opdraven dus ik zal het nu wel snel leren Haha!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 08:46

ik heb het nog wel op school geleerd hoor, maar heb best een hekel aan notuleren. Heb nu dan ook geen baan als secretaresse.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 08:57

Hmmm, ik ben geen secretaresse en ik vind notuleren echt niet erg ofzo Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:02

Ik!

Ik werk als stalruiter en groom op een dressuurstal.
Leer elke dag zo veel en het is vreselijk gezellig, krijg mooie kansen om met jonge paarden VSN en PAVO te rijden.. precies wat ik wil.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:12

marleen_usar schreef:
Ik werk voor Astro TV,ik doe het nu nog via de telefoon maar over een paar maanden zien jullie me misschien op de buis.Lekker thuis werken en eigen tijd in delen, ja nog wel.

Ben jij degene die raad krijgt of raad geeft Haha!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:21

Ik heb het ook goed naar m'n zin op mijn werk --> ben vrachtwagenchauffeusse Haha! die auto is m'n tweede huis, kan de muziek draaien die ik wil, eten wat ik wil Vingers aflikken en het verdient erg lekker! Het zijn wel lange dagen, 15 uur per dag is geen uitzondering maar het is zeker beter als wat ik eerst deed Ja

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:26

Ik heb de tofste bijbaan: Donateurs werven huis aan huis voor bijv KWF kankerbestrijding. Het is heel relaxed werk, leuk team en het betaalt ook goed Haha!

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:22

Ik heb een hele leuke bijbaan! Haha! Werk in de horeca,op het terras. Doe het nog niet zo lang vind het super gezellig,hiervoor had ik een bijbaantje bij de Albert Heijn en dat vond ik toch minder..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:33

slimmerik schreef:
marleen_usar schreef:
Ik werk voor Astro TV,ik doe het nu nog via de telefoon maar over een paar maanden zien jullie me misschien op de buis.Lekker thuis werken en eigen tijd in delen, ja nog wel.

Ben jij degene die raad krijgt of raad geeft Haha!

Haha geniaal ROFL

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:36

Ik werk bij een gemeente als beleidsmedewerker Onderwijs en Welzijn. Ik heb een hele gave baan, zeker voor iemand van mijn leeftijd ( hoewel, ik begin ook al weer wat ouder te worden Haha! maar ben nog steeds de jongste medewerker in mijn functie bij ons). Ik heb leuke collega's ( afdelingsuitje = buitenrit met Ijslanders, wat wil je nog meer Knipoog ) en mag mijn werktijden voor een groot gedeelte zelf indelen. Ik werk veel buiten de deur, maar als ik wil kan ik ook lekker de hele dag binnen zitten werken. Nou, ja voor mij in ieder geval een hele fijne baan! En het betaalt ook nog eens heel behoorlijk Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:40

En toch heb ik de gaafste baan van allemaal. Binnenkort op 't programma: stááápels launch parties en mensen fotograferen op Bevrijdingsfestival Haarlem Haha!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:53

MarcoBorsato schreef:
Ik heb de tofste bijbaan: Donateurs werven huis aan huis voor bijv KWF kankerbestrijding. Het is heel relaxed werk, leuk team en het betaalt ook goed Haha!

Dacht dat dat vrijwilligers werk was? Dus wat wij doneren voor de kankerbestrijding wordt ook jullie salaris van betaald?

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:57

Ik werk als een KAM-coordinator/preventiemedewerkster bij een aannemingsbedrijf. Hiervoor heb ik een paar jaar geleden mijn HBO opleiding gehaald.

Het is echt superleuk werk, een superleuk bedrijf met heerlijke nuchtere mensen, geen kouwe kak, gewoon normale omgang met elkaar, geen geroddel etc.
Ik verdien er nog een leuk salaris mee ook Haha! hetgeen ook niet geheel onbelangrijk is (voor mij dan). Veel vrije dagen maar met bouwvak verplicht 4 weken vrij (hoogseizoen)...

Waardering in de vorm van geld én in woorden en ik doe het werk waarvoor ik opgeleid ben en wat ik nog léuk vind om te doen ook.

Dus ja, ik ben een van de weinigen die kan zeggen dat ze het werk doet wat ze nog léuk vindt om te doen ook!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:58

Rytm schreef:
Ik!

Ik werk als stalruiter en groom op een dressuurstal.
Leer elke dag zo veel en het is vreselijk gezellig, krijg mooie kansen om met jonge paarden VSN en PAVO te rijden.. precies wat ik wil.

Klinkt top...als je nog niet zo oud bent...denk je dit werk ook nog te kunnen blijven doen als je wat ouder bent? Heb je een soort 'back up' opleiding?

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:00

Ik werk door de week met gehandicapten en in het weekend geef ik rondleidingen door de stad met koets en paard.Leer elke dag bij,leuke collega's.Ik vind het topwerk Pling

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:45

Ik heb de leukste bijbaan!! Werk op zaterdag als zwemjuf in een zwemschool. Heerlijk werk en het verdient goed!