Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar er bestaan toch geen profielen zonder wiskunde???? Of is dat inmiddels weer anders
Neenee, dat was 'm echt niet voor mij! Eerst semester moet je niet op oordelen, dat is allemaal inleidend. Daarna begint school pas 'echt'.

)
nielsd schreef:Manzano: Ik ben de eerste klas (4havo) die in het nieuwe leren zit.
En dan kan je met C&M wiskunde laten vallen.
Wat mij erg leuk lijkt is bedrijfsjurist te worden, maar ik kan nou niet echt vinden of dit met de MER ook kan.
gr niels
LuvdaTossa schreef:BE/AC kun je best zonder wiskunde. Ze beginnen bij statistiek bij de basis, vond het echt heel simpel.
LuvdaTossa schreef:Wij hebben maar 5 weken statistiek gehad op BE, daarnaast wel veel rekenwerk in logistiek en boekhouden. Ze beginnen wel redelijk weer bij de basis hier. Wat wij gehad hebben aan statistiek vond ik echt peanuts

LuvdaTossa schreef:Wij hebben maar 5 weken statistiek gehad op BE, daarnaast wel veel rekenwerk in logistiek en boekhouden. Ze beginnen wel redelijk weer bij de basis hier. Wat wij gehad hebben aan statistiek vond ik echt peanuts
Je moet het gewoon veel oefenen en goed doorkrijgen. Goed opletten tijdens de les en dan valt het best wel mee.
LuvdaTossa schreef:BE/AC kun je best zonder wiskunde. Ze beginnen bij statistiek bij de basis, vond het echt heel simpel.

! Ctal schreef:Alleen hebben we voor 1 ec. vak wel een boek in het engels, dit valt erg tegen vind ik maar het is wel goed om de termen en stof in het engels te beheersen met het oog op eventueel een buitenlandse stage.
Ctal schreef:Wel merk ik dat er verschil zit in de zwaarte vd opleidingen tussen de verschillende hogescholen hoor! Want n vriendin van mij heeft eerst CE in Arnhem gedaan, maar had het niet gehaald, nu zit ze in Utrecht en daar heeft ze veel minder grote projecten e.d. maar dan heb ik het over het 1e halfjaar dus dat geeft ook geen reeel beeld.

. Ik ben blij dat ik een brede vooropleiding heb gehad, want de overstap naar de universiteit werd wel makkelijker.