ninja2 schreef:Maris89 schreef:Ja, dat snap ik wel maar de leraren zitten zelf wel thuis in de vakanties. Ik heb 2 vrije dagen per maand.
werk je dan 7 dagen per week?
Had je leraar moeten worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninja2 schreef:Maris89 schreef:Ja, dat snap ik wel maar de leraren zitten zelf wel thuis in de vakanties. Ik heb 2 vrije dagen per maand.
werk je dan 7 dagen per week?
Maris89 schreef:Zo, da's helemaal balen. Dan heb ik het nog goed.
git schreef:mail even naar het ministerie van onderwijs, dan weet je het zeker. Daar hebben ze alle wetten op gebied van onderwijs op een rijtje.
Maris89 schreef:Ik zit op het college in den haag. Een oud-collega'tje van mij zit er ook op en had wel gewoon vakantie. Daar heb ik het over. Lees aub mijn post even goed door.
Maris89 schreef:Helaas zijn ze hier niet voor het uitkiezen.
Auks schreef:verootjoo schreef:Krijgen jullie serieus geld om stage te lopenIk moet volgend jaar een afstudeerstage fysiotherapie lopen, maar heb nog van niemand die dat nu doet gehoord dat je daar geld voor krijgt
Voor zover bij mij bekend krijg je in het zakelijk leven wel vaker een vergoeding voor een stage maar helaas is dat neit zo in de gezondheidszorg. (tenminste daar heb ik nog nooit iets over gehoord)
daantjuhhh schreef:Maris89 schreef:Helaas zijn ze hier niet voor het uitkiezen.
Nou als je ze niet voor het uitkiezen hebt mag je uberhoubt blij zijn dat je een goed bedrijf gevonden hebt.
En geen vakantie vind ik eigenlijk heel goed.
Een stage bereid je voor op later, en zo gaat het er later ook aan toe.
Ik ben ook alleen 1ste en 2de kerstdag vrij en 31 dec en 1 januarie...
Daar tussen ben ik niet vrij, mijn vader wel.
Maar ik kan ook niet zeggen, ja mijn vader is vrij, dat is oneerlijk, ze moeten gelijke regels stellen.
Zo gaat het nou eenmaal in het bedrijfsleven en dat heb je helaas voor jou te slikken!