Examenstunts!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Re: Examenstunts!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:17

Bij ons gooiden ze rotte eieren naar de medeleerlingen, en daarna meel. Echt het was zo'n prut! En ze hadden ook vis achter de gordijnen gehangen, ja die werden natuurlijk niet gevonden dus de school heeft wekenlang naar rotte vis gestonken. Haha!

En ze kwamen ook wel op trekkers naar school en blokkeerden de uitgang enz.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:04

Bij ons zijn de laatste jaren geen examenstunten geweest. De laatste die ik me kan herinneren was met een heel pacour.
Er waren grote luchtkussen dingen met schuim. Kon je docentje sjoelen.Ook was er een soort quiz. Stonden ze onder een emmer met ik geloof alleen water. Wanneer ze de vraag fout hadden was het de emmer legen Vork

Ons hebben ze dit jaar laten slootjespringen. Misschien kunnen we dat nog wel een keer regelen.Maar dan voor de docenten, foto's maken en die in de gang ophalngen. Of misschien de kabelkrant erbij halen Bloos Haha!
Het is best wel een georganiseer, en veel dingen kosten al snel geld waar je dus sponsoren voor nodig hebt. Maar wieweet komt het er nog wel van

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:51

bij ons op scholol doen we er neit aan.
we gaan naar walibi.

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 17:56

bij ons hadden ze de auto van de afdelingsleider met plee papier ingewikkeld!.. haha plee-mini cooper.. Knipoog

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:03

bij ons op school doen ze er niet aan..Afbeelding
omdat het een keertje heel erg verkeerd is gegaan ofzoiets..
Zolang ik op deze school zit, hebben ze nooit een examenstunt gedaan.. was toen al verboden.
We halen wel alle leraren over om te vragen of het dit jaar misschien wel mag.. dan zullen we heel lief zijn Tong uitsteken !! (zeggen we dan) maar ze hebben elke keer nog nee gezecht..Afbeelding
Maar we gaan dit jaar wel naar de efteling of naar walibi en we gaan nog ergens naar toe, mijn mentor had het over de lays of mars fabriek..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 21:27

wij gaan ook gewoon naar de efteling, Haha! maar net zo goed een examenstunt. Knipoog Maar al zou het bij ons verboden zijn zouden we het dan gewoon stiekem doen. Extreme duivel .. daar draait het deels soms ook om bij een examenstunt Knipoog ...vind ik dan...

Maar als er nu nog mensen zijn die ideeën hebben? Dat heb bij sommige scholen niet mag is me nu wel duidelij Knipoog (dit is niet verkeerd bedoelt hoor!)