Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sita_ schreef:Niet doen..
Ik wilde er ook gaan werken, op aanraden van Sanex toen niet gedaan.. Heb er ook geen spijt van dat ik het niet gedaan heb..
Gaaf roze halster! 
Pletje123 schreef:Heb Bergstra er toevallig gisteren nog over gesproken en Marnix Rietberg is er nu ook van op de hoogte. Die zei meteen dat er geen studenten heen moesten!
Hij zou wel zeggen: "elk gezond verstand zou moeten begrijpen dat je geen commitment moet maken met dit bedrijf, dat is niet positief voor je innerlijke ik"
Pinacolada schreef:Maar er zijn al tijden problemen op dit bedrijf en dat weten de leraren ook, waarom hebben ze dan niet meteen gezegd hoe en wat?
SANEX schreef:Ik denk dat Jobbeltje het gewoon ontzettend getroffen heeft op stasevang, ze heeft veel meer mogen en kunnen doen dan menig student die daar komt.
Jobbeltje schreef:Oh Sanex dat weekendje show was echt leuk. Eigenlijk ook helemaal in de sfeer van mijn Stage, Kijk en dán is het leuk. ofniet
zoals je het al hoort, niet doen!! LaraCroft schreef:MarrrrnixHij zou wel zeggen: "elk gezond verstand zou moeten begrijpen dat je geen commitment moet maken met dit bedrijf, dat is niet positief voor je innerlijke ik"
![]()
Geweldig

)
Douwe is echt gaaf! Die is op mijn voorstel showpaard geworden
nice he?

)

Jobbeltje schreef:Douwe en Fedde heb ik ook beleerdDouwe is echt gaaf! Die is op mijn voorstel showpaard geworden
nice he?
Wat voor shows reed jij met Branco? Viertal ofzo?

SANEX schreef:Jobbeltje, ik heb je er meteen een teruggestuurd ? Zal zo ff controleren.
SANEX schreef:Egbert was trouwens een klier in onze tijd, daar moesten we met z'n 2en aan hangen om die fatsoenlijk van en naar jagtguard te brengen/halen.
En het veulen Nanning hebben we wel lol mee gehad, op de momenten zelf niet, maar achteraf was het wel lachwekkend dat we die weer elke keer van de weg of andere wei konden plukken.

LaraCroft schreef:Pletje123 schreef:Heb Bergstra er toevallig gisteren nog over gesproken en Marnix Rietberg is er nu ook van op de hoogte. Die zei meteen dat er geen studenten heen moesten!
MarrrrnixHij zou wel zeggen: "elk gezond verstand zou moeten begrijpen dat je geen commitment moet maken met dit bedrijf, dat is niet positief voor je innerlijke ik"
![]()
Geweldig
Pletje123 schreef:LaraCroft schreef:
MarrrrnixHij zou wel zeggen: "elk gezond verstand zou moeten begrijpen dat je geen commitment moet maken met dit bedrijf, dat is niet positief voor je innerlijke ik"
![]()
Geweldig
Zo is het wel!
Zo vreemd dat school er niets van zegt en dat ze het OOK nog eens ONTKENNEN! Ik snap dat niet... Wie hebben er nou stage gelopen? Zij of de studenten? Al die klachten en dingen worden gewoon niet opgenomen... Ik hoop serieus dat Dhr Rietberg in actie komt! Het is gewoon oneerlijk tegenover je studenten om ze daarheen te sturen! En helemaal als je er zulke prachtige verhalen bij verteld
Maar Martine is naar school geweest en gezegd dat we niet meer daarheen gaan. We moeten nog wel ff met meneer de Jong spreken, maar dat doen we maandag.