1. Hebt u, uw paard/pony verzekerd? Zo ja, waarom hebt u uw paard verzekerd? Zo nee,
waarom hebt u geen verzekering afgesloten voor uw paard?
Ja, ik heb Jewel laten verzekeren vanwege haar eigen medische verleden..Als er plotseling iets gebeurd, kan ik door middel van de verzekering "ingrijpen"
2. Zou u, uw paard ook nog tegen andere onheilen willen verzekering welke niet in uw polis voorwaarden zijn opgenomen?
NEE, dit heb ik eenmalig gedaan.. Mijn pony heb ik verloren en al mijn spullen door een brand.... Ik ben als enigste van de stal geweest, die geen cent ervoor heeft gekregen.. Ik wist dat ik op deze manier niet mijn pony zou terug krijgen, maar de verzekering heeft ons absoluut niet een stap vooruit geholpen.. Eerder een stap achteruit.

3. Hebt u ooit een paard moeten laten inslapen?
Zo ja, ga door met vraag 4. Zo niet ga door naar vraag 5.
Nee, mijn pony is in de brand gestikt.........
4. Wat is er met het stoffelijk overschot van uw paard gebeurd?
Mijn staleigenaar heeft alles voor me geregeld.. Hij is door een vrachtwagen weggehaald en daarna gecremeerd. Helaas heb ik nooit as of iets dergelijks gekregen..
5. Hoe staat u tegenover het cremeren van een paard, en zou u deze keuze zelf maken om uw paard te laten cremeren? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet?
Ja, ik weet nu al zeker dat ik mijn paard zou laten cremeren.. Mijn paard heeft jarenlang voor mij gewerkt..Ik heb een band met haar opgebouwd en vind daarom een waardig afscheid het minste wat iemand kan doen..
6.Wanneer u een uitvaart verzekering kunt afsluiten voor het cremeren van uw paard zou u deze dan afsluiten? Zo ja waarom? Zo nee, waarom niet?
Absoluut, alleen dan deze keer wel met de zekerheid dat de verzekering het er niet bij laat zitten...