Hoe het beste huiswerk plannen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

miilou_

Re: Hoe het beste huiswerk plannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:24

ik werk in het weekend zoveel mogelijk voor, voor de rest probeer ik het huiswerk meteen die dag te maken dat ik het op krijg! dat heb ik het eerste jaar niet gedaan maar als je dit steeds bijhoudt is het erg handig!

Eetje_WallY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 15:54

dank jullie wel!!

Eetje_WallY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 15:57

VMBO of H/V?
Ik denk dat het al enorm scheelt als je VMBO doet, vaak heb je daar veel minder huiswerk. In 4 havo (van vwo weet ik niks) heb je de eerste PTA jaar dus veel huiswerk en leerwerk. Als je dit jaar goed doorkomt, moet 5H niet te zwaar zijn omdat het in principe herhaling is van 4H.

Ik zelf zit ook in 4H, ben eigenlijk maximaal 1 tot 2 uur per dag bezig met huiswerk. Inclusief halfuur kletsen met anderen enzo. (zo'n 3 á 4 dagen per week zit ik aan huiswerk. ) Dus eigenlijk niet zo veel huiswerk nu. Maar de verschil is wel dat ik 4H voor 2e keer doe. *omdat vorig jaar de woorden "huiswerk" en "werken" niet in mijn woordenboek voorkwamen*[/quote]
ik doe havo..

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 18:28

ik zit nu in de derde van het vwo, soms best weken met veel huiswerk Huilen
in het begin had ik ook best moeite met het plannen van me huiswerk maar het gaat nu steeds beter. Ik maak een hoop maakwerk al in het weekend zodat ik doordeweeks zat tijd over heb om te leren.
Het is gewoon een kwestie van er even handig in worden, de eerste paar weken zal het inderdaad allemaal niet zo lekker lopen maar dat komt vanzelf Clown
succes Pling

Eetje_WallY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-06 19:18

Dank je wel het gaat al een stuk beter Haha!